Proton Office

Industrialna siedziba firmy IT.integro

Artykuł

Nowe biuro firmy IT.integro, którego aranżacja nawiązuje do profilu organizacji, cechuje się prostotą, a także industrialnym charakterem.
Przy ul. Ząbkowickiej 12 na poznańskim Grunwaldzie mieści się biuro firmy IT.integro, którego część ulokowana jest w nowo powstałym biurowcu. Jego budowa rozpoczęła się w marcu ubiegłego roku, a już niemal rok później – w połowie lutego – odbyło się uroczyste otwarcie budynku. Biurowiec został połączony z obiektem, który zbudowano w latach 80. Projekt nowej części obiektu powstał w Pracowni Architektonicznej Bieńkowscy, natomiast za aranżację wnętrz odpowiadał projektant Kaziemierz Kayu Fasiecki z pracowni Aretus.
 
 
Aranżacja powierzchni biurowej nawiązuje do profilu firmy. IT.integro już od 20 lat wdraża systemy ERP, a 90 proc. kadry pracowniczej stanowią mężczyźni, głównie umysły ścisłe. W rezultacie w biurowcu postanowiono stworzyć estetyczne, proste w formie wnętrza, cechujące się industrialnych charakterem. Istotny element aranżacji stanowi oszczędność w środkach przekazu, transparentność oraz wielofunkcyjność. Prawidłowo zaprojektowana przestrzeń biurowa powinna sprzyjać efektywnej pracy oraz pomagać w realizacji wyznaczonych celów. Jednym słowem, powinna być dostosowana do ich potrzeb. Zapewniając odpowiedni komfort pracy, gwarantujemy osiągnięcie realnych zysków dla firmy, zarówno materialnych, jak i niematerialnych. Wygodne, komfortowe wnętrza to wyższa skuteczność, pomysłowość oraz zaangażowanie naszych pracowników – komentuje Piotr Śledź, prezes zarządu, IT.integro.
 

Szkło na pierwszym planie

W pomieszczeniach dominuje szkło, które znajduje się w salach konferencyjnych, biurach oraz na klatce schodowej. Materiał ten w połączeniu z betonem, stalą i drewnem sprawia, iż budynek zyskał przemysłowy charakter. Na pierwszym piętrze obiektu ulokowane jest biuro typu open space, gdzie znajdują się działy obsługi klienta oraz sprzedaży. Powierzchnia ta została tak zaprojektowana, aby była efektowna, wygodna oraz funkcjonalna. Dodatkowo na przestrzeni open space stworzono nie tylko stanowiska pracy, ale także miejsca do spotkań i odpoczynku. W tym celu wydzielono strefę z wygodnymi, wysokimi sofami oraz panelami akustycznymi, gwarantującymi prywatność. Przeznaczona jest do rozmów telefonicznych czy nieoficjalnych spotkań między pracownikami działów.
 
 
Z kolei w nowej części obiektu powstały 3 sale konferencyjne służące do prowadzenia szkoleń dla partnerów oraz klientów, spotkań, prezentacji, konferencji i wideokonferencji. W nowej siedzibie nie zabrakło również najbardziej przytulnego miejsca w biurze, czyli jadalni, przeznaczonej m.in. do nieformalnych spotkań przy kawie. We wnętrzu tego pomieszczenia króluje ręcznie zdobiona cegła w połączona ze stuletnimi belami drewna. Stal, industrialne oświetlenie i meble tworzą loftowy nastrój.   
 

0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz