FYI Commercial Consulting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoTriGranit Corporation logoDEVCO Sp. z.o.o. logoTorus logoBusiness House logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoHexagon logoArchicom logoLobos Nieruchomości logoOlivia Business Centre logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoTétris Poland logoPorto Office B Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoEcho Investment logoLC Corp S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoALLCON INVESTMENT logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoNowy Styl Group logoUNIMOR Development S.A. logoPRO-INVEST S.A. logoKart Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDorbud S.A. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoAluprof S.A. logoPartner Capital Group logoWOMAK HOLDING logoEcophon Saint-Gobain logoBREMA Sp. z.o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoSawig Invest Group logoCity Space logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

Z informatycznych nowości...

Od listopada przez 30 dni firmy mogą testować nowy system analizy i zarządzania sprzedażą Watson Analytics koncernu IBM.

Każdy może korzystać z systemu do analiz, nie tylko prezesi i dyrektorzy wykonawczy. Przewidujemy, że będą korzystać z niego dyrektorzy marketingu, sprzedaży i finansowi, by najlepiej wykorzystać możliwości Watson Analytics, ustrukturyzować skomplikowane zapytania, ocenić dane, włączyć możliwości analityczne danych – zapowiada Ales Bartunek, dyrektor generalny IBM na Polskę i kraje bałtyckie.

 

Usługa bazująca na możliwościach superkomputera IBM Watson, zagwarantuje przedsiębiorcom możliwości szczegółowej analizy, przechowywania i wizualizacji danych oraz wykonywania na ich podstawie prognoz. Oprogramowanie w dużej mierze opiera się na chmurze obliczeniowej i korzysta z tzw. cognitive computing, czyli „uczącej się” architektury systemów obliczeniowych, skuteczniej rozwiązującej problemy z dużą liczbą danych. Watson Analytics umożliwi dostęp do tego typu zaawansowanej analityki osobom bez dużej wiedzy technicznej.

 

Zobacz także: Czy to jeszcze zegarek?

 

W ostatnim czasie firma IBM wprowadziła w Polsce także polskojęzyczną wersję oprogramowania SoftLayer, zapewniającego dostęp do serwerów i umożliwiającego przechowywanie danych w technologii chmury obliczeniowej. Korzyścią jest to, że każdy może pozyskać o dowolnej porze dnia i tygodnia, 365 dni w roku, bardzo proste środowisko IT, by zyskać dostęp do dedykowanych lub publicznych serwerów, na których można przechowywać dane i korzystać z nich w miarę potrzeby. Są one łatwe w dostępie w ciągu kilku sekund – mówi Bartunek.

 

SoftLayer, podobnie jak Watson Analytics, jest dostępny za darmo w ramach trzydziestodniowych testów.

 

W lipcu IBM ogłosił nawiązanie wyłącznego partnerstwa z Apple, w celu integracji możliwości analizy wielkich zbiorów danych przez IBM oraz możliwości urządzeń iPhone i iPad. Przygotowujemy się do stworzenia aplikacji dla wielu sektorów, takich jak bankowość, telekomunikacja, dla samorządów lokalnych, handlu detalicznego, służby zdrowia i ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń w ogóle. Chcemy, by z tej technologii można było korzystać zawsze wtedy, kiedy potrzeba, wykorzystując do tego technologie mobilne od Apple – zapowiada Bartunek.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Ecophon
mantra