INTER-MAR Stanisław Marzec logoKart Sp. z o.o. logoTétris Poland logoOlivia Business Centre logoSawig Invest Group logoCity Space logoSchüco International Polska logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoEcophon Saint-Gobain logoHAVRE Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoTorus logoALLCON INVESTMENT logoDEVCO Sp. z.o.o. logoBREMA Sp. z.o.o. logoArchicom logoPartner Capital Group logoPorto Office B Sp. z o.o. logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoUNIMOR Development S.A. logoAluprof S.A. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoLobos Nieruchomości logoNowy Styl Group logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoTriGranit Corporation logoAgrobex Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoHexagon logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoDorbud S.A. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoWOMAK HOLDING logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoEcho Investment logoBusiness House logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoLC Corp S.A. logoFYI Commercial Consulting logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

Modernizacja pierwszego odcinka na linii Warszawa – Radom

Ruszają prace modernizacyjne 27 km linii kolejowej włącznie z przebudową peronów i układu torowego na szlakach i stacjach na trasie Warszawa Okęcie i Czachówek Południowy.

Modernizacja linii kolejowej przewiduje przebudowę wszystkich peronów znajdujących się  na stacjach: Warszawa Okęcie, Piaseczno; Czachówek Południowy oraz na przystankach: Warszawa Jeziorki, Warszawa Dawidy, Nowa Iwiczna, Zalesie Górne, Ustanówek oraz Czachówek Górny.


Modernizacja linii kolejowej od stacji Warszawa Okęcie przez Piaseczno do Czachówka będzie polegała na rozbiórce i budowie od nowa torów oraz pozostałej infrastruktury kolejowej na całym odcinku. Poza kompleksową modernizacją torów szlakowych zadaniem wykonawcy będzie przebudowa układu torowego stacji Warszawa Okęcie, Piaseczno i Czachówek Południowy w celu usprawnienia obsługi ruchu aglomeracyjnego. Umożliwi to przewoźnikom takim jak Szybka Kolej Miejska uruchomienie całkowicie nowych połączeń obsługujących południową część aglomeracji warszawskiej, w tym Nowej Iwicznej, Piaseczna, Zalesia Górnego i Czachówka oraz Góry Kalwarii – mówi Marcin Mochocki, członek zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., dyrektor ds. realizacji inwestycji.


W ramach inwestycji przeprowadzona zostanie również przebudowa wszystkich przejazdów kolejowych co usprawni transport drogowy i poprawi bezpieczeństwo. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zleciło realizacje inwestycji Trakcja PRKiI. Umowa dotycząca przedsięwzięcia została podpisana w dniu 27 lipca br. Zlecona inwestycja przewiduje opracowanie projektów wykonawczych, a także realizację robót budowlanych. Wartość planowanych prac, która potrwają 20 miesięcy, to 460 mln zł.


Trakcja PRKiI ma wieloletnie doświadczenie w realizacji kilkakrotnie większych kontraktów. Dysponujemy kompleksowym potencjałem specjalistycznego sprzętu i przygotowaliśmy już zaplecza budowy, jesteśmy zatem przygotowani do niezwłocznego rozpoczęcia prac – podkreśla Sławomir Raczyński, wiceprezes zarządu oraz dyrektor ds. produkcji w Trakcji PRKiI.


Zawarta umowa jest trzecim kontraktem na modernizację trasy kolejowej z Warszawy do Radomia.

 

Tagi: PKP S.A.
Napisz pierwszy komentarz
mantra