Kart Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoHexagon logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoSchüco International Polska logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoALLCON INVESTMENT logoTorus logoSawig Invest Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDorbud S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoBREMA Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPartner Capital Group logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoKwiaty dla biura logoHAVRE Sp. z o.o. logoWOMAK HOLDING logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoLC Corp S.A. logoPRO-INVEST S.A. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoArchicom logoCOTEX Office Centre logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoEcophon Saint-Gobain logoOlivia Business Centre logoTriGranit Corporation logoEcho Investment logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoTétris Poland logoUNIMOR Development S.A. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoBusiness House logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoVastint Poland Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoCity Space logoOmnitech Sp. z o.o. logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

Przejazd mostem Łazienkowskim możliwy już za klika dni?

Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

 

Most wyłączono z ruchu po pożarze na pomoście technicznym w połowie lutego br. Jego remont rozpoczął się w kwietniu br. oraz polegał na zdemontowaniu starej konstrukcji mostu. Następnie nasunięta została nowa konstrukcja przeprawy, co trwało dwa miesiące. Zakres wykonanych prac obejmował również wzmocnienie podpór mostu, montaż pasa oddzielającego jezdnie oraz wykonanie odwodnienia. W ostatnich tygodniach położono natomiast dwuwarstwową nawierzchnię. Na moście, podobnie jak przed remontem, będą trzy pasy ruchu na każdej jezdni. Za przeprowadzenie prac związanych z inwestycją odpowiada konsorcjum firm Porr Polska Infrastructure oraz Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o.

 

Według założeń roboty remontowe mają zostać zakończone 30 września przyszłego roku. Wykonane zostaną jeszcze m.in. prace mające na celu zabezpieczenie konstrukcji stalowych i betonowych przed korozją, naprawą elementów betonowych, montażem rurociągów. W 2016 r. rozpocznie się również realizacja podwieszanej kładki dla rowerzystów. Połączy drogę rowerową na lewym brzegu Wisły z drogą wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego. 

 

Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
mantra