ReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoTétris Poland logoOlivia Business Centre logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoTorus logoEcho Investment logoALLCON INVESTMENT logoWOMAK HOLDING logoSawig Invest Group logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoINTERBIURO logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoSchüco International Polska logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoBREMA Sp. z.o.o. logoKwiaty dla biura logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoEcophon Saint-Gobain logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoArchicom logoDorbud S.A. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoTriGranit Corporation logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoCOTEX Office Centre logoKart Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoBusiness House logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoGhelamco Poland logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoVastint Poland Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoHexagon logoUNIMOR Development S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoAluprof S.A. logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra