Giant

Proces rebrandingu Tétris zakończony

Marka Tétris by Neo Świat oficjalnie zastąpiona została nazwą Tétris Poland
Podczas uroczystego spotkania z partnerami spółka Tétris ogłosiła zakończenie procesu rebrandingu
Spółka Tétris ogłosiła zakończenie procesu rebrandingu. Ponad 225 projektów o łącznej powierzchni ok. 140 tys. mkw. Nowe siedziby Wyborowej Pernod Ricard, EY czy wnętrza na Złotej 44 to tylko część realizacji, które obrazują rozwój firmy Neo Świat od momentu połączenia z Tétris.

Podczas uroczystego spotkania z partnerami, które odbyło się 29 września br., spółka ogłosiła zakończenie procesu rebrandingu. Marka Tétris by Neo Świat oficjalnie zastąpiona została nazwą Tétris Poland. To znacznie więcej niż zmiana nominalna. Ostatni rok był bowiem dla firmy czasem intensywnego rozwoju (ze wzrostem na poziomie ponad 35 proc.). Nastąpiły też przemiany jakościowe, jak np. specjalizacja w obszarze Design & Build, a także wprowadzenie na polski rynek rewolucyjnego podejścia do zarządzania projektami – Open Book.

 

Światowe zaplecze Tétris otworzyło nam drzwi do współpracy z wielkimi klientami międzynarodowymi, którzy swoją uwagę skupiają dziś na Polsce. Obok utrzymania pozycji lidera w segmencie aranżacji biur, mamy teraz aspiracje rozwijać się w branży hotelowej i powierzchni handlowych – mówi Rajmund Węgrzynek, dyrektor zarządzający Tétris Poland.  

 

Działalność Tétris obejmuje dziś 16 krajów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Polski zespół liczy 100 specjalistów, są wśród nich: architekci, graficy, inżynierowie, kierownicy projektów, prawnicy oraz fachowcy budowlani.

 

Firma działa w modelu Design & Build. Prace fit-out możemy przyrównać do mozaiki złożonej z setek elementów. Od wizji miejsca, przez projekt architektoniczny, po cały proces budowy. Naszym zadaniem jest sprawienie, aby klient czuł komfort i spokój, mając pewność, że wszystkie te elementy idealnie się zazębiają – wyjaśnia Paweł Brodzik, dyrektor zarządzający Tétris Poland.  

 

Takie działanie jest możliwe dzięki metodzie, którą Tétris przeniósł na grunt polski w 2016 r., czyli podejściu Open Book. Oznacza ono pełną transparentność kosztów w każdym wymiarze prowadzenia projektu: od podania klientowi z góry cen wszystkich materiałów i usług, przez ustalenie stawek wynagrodzeń poszczególnych specjalistów Tétris, po określenie prowizji dla wykonawcy. Open Book może brzmieć na polskim rynku jak science fiction. Pokazujemy jednak, że tak się da. I do tego powinien dążyć cały rynek. Dzięki pełnej wiedzy, nie ma niedomówień, nie ma zawiedzionych oczekiwań, nie ma stresu. Najlepszym tego przykładem jest zakończona właśnie realizacja nowego biura dla Stanley Black & Decker – dodaje Rajmund Węgrzynek.

 

Na przełomie roku 2015 i 2016 kluczowymi realizacjami firmy były m.in. nowe biura Wyborowej Pernod Ricard, JLL, Stanley Black & Decker, EY, Aecom, BlaBlaCar, Orleans, Markant, Linklaters, apartamenty i powierzchnie rekreacyjne, jak np. Cosmopolitan, Park Lane, Złota 44, a także fit-outy budynków tj. kompleksowa przebudowa kamienicy Renaissance, nowe hole Warsaw Towers oraz Marynarska Point 2.

 

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz