Dołącz do grona TOP WOMAN!

CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

Wykorzystanie CRM wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Wykorzystanie CRM wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Już jutro w warszawskim Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” odbędzie się konferencja dotycząca procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem.

Podczas spotkania wykłady eksperckie wygłoszą między innymi: Dorota Chmurska, Ekspert Niezależny - "Wykorzystanie CRM do zwiększania sprzedaży – szanse i wyzwania na podstawie doświadczeń z branży finansowej" oraz Tomasz Mnich, Ekspert ds. Zarządzania Zmianą - "Jak zaangażować całą organizację do poprawy jakości obsługi klienta".

Konferencja adresowana jest między innymi do zarządów, doradców zarządu, czy też osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.

Wiecej informacji na stronie: http://www.e-biurowce.pl/pl/event/1074/crm-r-rozwiazanie-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta


0.0
Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz