Torus logoFYI Commercial Consulting logoCity Space logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoArchicom logoBusiness House logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoCOTEX Office Centre logoVantage Development S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoTétris Poland logoOlivia Business Centre logoAgrobex Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoARTSERVIS sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPodium Investment logoAluprof S.A. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoKontor logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTERBIURO logoSpectra Development logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

Wykorzystanie CRM wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Wykorzystanie CRM wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Już jutro w warszawskim Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” odbędzie się konferencja dotycząca procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem.

Podczas spotkania wykłady eksperckie wygłoszą między innymi: Dorota Chmurska, Ekspert Niezależny - "Wykorzystanie CRM do zwiększania sprzedaży – szanse i wyzwania na podstawie doświadczeń z branży finansowej" oraz Tomasz Mnich, Ekspert ds. Zarządzania Zmianą - "Jak zaangażować całą organizację do poprawy jakości obsługi klienta".

Konferencja adresowana jest między innymi do zarządów, doradców zarządu, czy też osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.

Wiecej informacji na stronie: http://www.e-biurowce.pl/pl/event/1074/crm-r-rozwiazanie-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta


0.0
Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
mantra