Giant

MediaHUB rozpoczyna współpracę z Żarówką

Agencja wzmocni i tak dobry wizerunek MediaHUB
Agencja wzmocni i tak dobry wizerunek MediaHUB
ŁÓDŹ. Agencja Żarówka PR i Marketing zadba o wizerunek powstającego biurowca klasy A.

Nowoczesny łódzki biurowiec MediaHUB, adresowany przede wszystkim do firm z sektora kreatywnego, dostarczy na rynek ponad 3 tys. mkw. powierzchni biurowej. Inwestycja, której realizacja zakończy się w pierwszym kwartale 2013 roku stale się rozwija. Nie chodzi już nawet o postępy budowlane, ale o całą otoczkę, która wytworzyła się wokół tej oczekiwanej realizacji.

W bezpośrednim sąsiedztwie biurowca jest światowej marki hotel, Klub Wytwórnia, restauracja, basen, SPA oraz sale koncertowe, co w kontekście powstającej inwestycji tworzy prężne centrum biznesowe. Łódzki hub biznesowy tworzą między innymi: operator usług multimedialnych TOYA oraz TOYA Studios, Klub Wytwórnia, a także Opus Film, Łódzkie Centrum Filmowe i Filmoteka Narodowa.

Nie tak dawno na naszej stronie internetowej informowaliśmy, że postępy prac od wewnątrz mogli prześledzić dziennikarze, którym zaprezentowano także filozofię nowego stylu pracy i prowadzenia biznesu. Teraz przyszedł czas na podtrzymanie dobrej passy i niesłabnącego zainteresowania społecznego tą inwestycją. Biurowiec MediaHUB nawiązał właśnie współpracę z Agencją  Żarówka PR i Marketing, która współtworzy strategię marki, odpowiada za kompleksową obsługę inwestycji, w tym między innymi za działania media relations, komunikację w Internecie oraz marketing i organizację wydarzeń specjalnych.

Agencja Żarówka PR i Marketing współpracuje także z innymi przedstawicielami sektora deweloperskiego: Virako i galeria Bawełnianka, z którą firma współpracuje od 2008 roku.

Głównym inwestorem łódzkiego projektu MediaHUB jest firma TOYA, lider technologiczny w branży telekomunikacyjnej.


0.0
Tagi: MediaHUB
Napisz pierwszy komentarz