Forbo Flooring Systems Polska logoTorus logoPodium Investment logoOlivia Business Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoKontor logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoBusiness House logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoTétris Poland logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoCity Space logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoAluprof S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoSpectra Development logoPorto Office A Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoArchicom logoNowy Styl Group logoCOTEX Office Centre logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTER-BUD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Znamy zwycięzców PremiumBrand!

17 czerwca podczas uroczystej gali już po raz ósmy wyłoniono marki i firmy wysokiej reputacji – PremiumBrand 2013.

W Hotelu Polonia Palace w Warszawie po raz ósmy wybrano marki i firmy wysokiej reputacji. Po raz drugi natomiast nagrodzono marki w pilotażowym badaniu na grupie specjalistów rynku budowlanego.

PremiumBrand to jedyny w Polsce projekt kompleksowo badający reputację marek wśród konsumentów i firm. Projekt prowadzony jest od 2006 roku.

W najnowszej, ósmej edycji tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyły następujące marki: Cisowianka, ENERGA, RTV EURO AGD, Raiffeisen Polbank, MOKATE, ORANGE, ŻABKA, BANK BPH S.A., CERSANIT, OPOCZNO, LOTTO, LINK 4 oraz Credit Agricole Bank Polska S.A.

Tytuł Firmy Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyła firma Raiffeisen Polbank. Przyznano również tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 w sektorze budowlanym, który uzyskała marka TIKKURILA.

Badanie PremiumBrand oparte jest na czterech wymiarach: referencjach, atmosferze medialnej, firmie jako pracodawcy oraz społecznym zaangażowaniu. Dodatkowo w przypadku firm uwzględnia się również wymiar firma jako partner biznesowy. W sektorze budowlanym, w badaniu pilotażowym, brano pod uwagę trwałość, gotowość do polecenia, wartość cenową i funkcjonalność.

Badania prowadzone są metodą CAWI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm. W przypadku sektora budowlanego uwzględniono 100 specjalistów z tego rynku.

Organizatorem projektu jest MMT Management, natomiast za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison.


0.0
Tagi: PremiumBrand
Napisz pierwszy komentarz
mantra