Giant

Grupa Adgar inwestuje w sport

Kompleks Ochota Office Park w Warszawie
Kompleks Ochota Office Park w Warszawie
Adgar, nabywca Ochota Office Park, planuje stworzyć pierwsze w kraju centrum usług i handlu dla pasjonatów sportu.

Grupa Adgar dokonała zakupu kompleksu zlokalizowanego przy Alejach Jerozolimskich 181 w Warszawie w czerwcu bieżącego roku. Prócz planów opracowania nowej koncepcji architektonicznej, oznajmiła, iż na parterze chce stworzyć pierwsze w Polsce centrum usług i handlu związanych ze sportem. Pod jednym dachem znajdzie się najbardziej nowoczesna infrastruktura do ćwiczeń, biegania, pływania czy też jazdy na rowerze, a także oferowana będzie opieka trenerów i fizjoterapeutów oraz specjalistyczne sklepy. Prace nad koncepcją architektoniczną centrum trwają w biurze projektowym Hermanowicz Rewski Architekci. Grupa Adgar planuje również nawiązać współpracę z firmą Colliers.

Sam trenuję kolarstwo i doskonale wiem, jak ważna jest profesjonalna opieka trenera w czasie ćwiczeń, pomoc doświadczonego doradcy w czasie zakupów, a także możliwość spotkań, rozmów i wymiany doświadczeń z pasjonatami tej samej dyscypliny, czego nie oferują sklepy samoobsługowe  – mówi Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar w Polsce. Bardzo wiele osób zarzuca treningi z powodu źle dobranego sprzętu czy obuwia albo po prostu dlatego, że nie wiedzą, jak je prawidłowo prowadzić. Nasz obiekt z jego kompleksową ofertą będzie stanowił odpowiedź na potrzeby Warszawiaków w tym zakresie – dodaje.

W planowanym obiekcie powstanie między innymi całoroczna bieżnia o długości 600 metrów wytyczona wokół kompleksu biurowego. We wnętrzach centrum znajdą się innowacyjne stacje, w których można zamontować własny rower lub też przetestować dostępne na rynku modele, z uwzględnieniem różnych warunków na trasie. Spółka planuje również stworzyć tzw. swim jet pools, czyli jednoosobowe mini baseny do pływania pod prąd. W obiekcie otwarty zostanie klub fitness oraz centrum medycyny sportowej, fizjoterapii i rehabilitacji.

Decyzja Grupy Adgar o stworzeniu centrum sportowego była poprzedzona gruntowną analizą rynku. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że prawie połowa Polaków uprawia sport, a najbardziej popularne dyscypliny to bieganie, jazda na rowerze i pływanie. W 2012 roku regularnie pływało prawie 40 proc., a jeździło na rowerze 66 proc. mieszkańców naszego kraju. W ostatnich latach prawdziwym fenomenem jest gwałtowny wzrost popularności triathlonu, zwłaszcza w Warszawie, gdzie mieszka 1/4 uczestników zawodów w tej dyscyplinie. Wstępne rozmowy z potencjalnymi partnerami centrum wskazują na duże zainteresowanie projektem – skomentowała Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w dziale doradztwa i rozwoju projektów inwestycyjnych w firmie Colliers International.

Ochota Office Park składa się z trzech połączonych ze sobą budynków, łącznie oferujących ponad 43 000 mkw. i ponad 1100 miejsc postojowych.


0.0
Napisz pierwszy komentarz