AWIM Grupa Inwestycyjna logoLobos Nieruchomości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoAgrobex Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoKwiaty dla biura logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoPRO-INVEST S.A. logoArchicom logoTorus logoSpectra Development logoEcho Investment logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoOnyx Business Point logoINTERBIURO logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoCOTEX Office Centre logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoGTV Lighting logoOmnitech Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoOlivia Business Centre logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoGłówka Pracuje logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoTétris Poland logoBusiness House logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoHAVRE Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoCity Office logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoCHB14 logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Motoryzacyjny gigant najbardziej pożądanym pracodawcą

Firma BMW uzyskała tytuł najbardziej atrakcyjnego pracodawcy globalnego, wygrywając Global Randstad Award 2014.

W konkursie głosowało 200 000 potencjalnych pracowników z 23 krajów z 5 kontynentów. Wygrana BMW potwierdza silną pozycję firm motoryzacyjnych na globalnym rynku pracy – kilka tygodni temu w polskiej edycji Randstad Award zwyciężył Mercedes-Benz Polska.

 

BMW zdobyło poparcie aż 61 proc. ankietowanych. Ranking opracowany został na bazie dziesięciu kryteriów oceny i firma pokonała konkurentów w trzech kategoriach: wynagrodzeń i benefitów oferowanych pracownikom, tworzonej przyjaznej atmosferze pracy oraz silnego kierownictwa. Kolejne miejsca zajęły Sony i Samsung.

 

W światowej edycji badania wyłoniono również najbardziej atrakcyjne branże na rynku pracy. W tym przypadku sektor motoryzacyjny był dopiero czwarty. Na podium dominowały branże: IT, biotechnologia i doradztwo biznesowe.

 

W Polskiej edycji rankingu zaraz za zwycięzcą (Mercedes-Benz Polska) uplasowała się Toyota Motor Manufacturing Polska.

 

Potencjalni pracownicy zarówno w ogólnoświatowym, jak i polskim badaniu za główny czynnik determinujący atrakcyjność pracodawcy uznali wysokość wynagrodzenia (w ten sposób odpowiedziało 27 proc. respondentów). W porównaniu do poprzednich lat spada natomiast waga bezpieczeństwa i stabilności zatrudnienia. Wśród innych istotnych aspektów atrakcyjności pracodawcy ankietowani wskazali: przyjazną atmosferę, równowagę między pracą a życiem osobistym oraz interesującą treść pracy.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra