INTER-MAR Stanisław Marzec logoOlivia Business Centre logoCOTEX Office Centre logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoDorbud S.A. logoPRO-INVEST S.A. logoAluprof S.A. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoEcho Investment logoSawig Invest Group logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoFYI Commercial Consulting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoGhelamco Poland logoINTERBIURO logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoOmnitech Sp. z o.o. logoArchicom logoPartner Capital Group logoDEVCO Sp. z.o.o. logoCHB14 logoKart Sp. z o.o. logoEcophon Saint-Gobain logoCity Space logoVastint Poland Sp. z o.o. logoHexagon logoTriGranit Corporation logoTorus logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAgrobex Sp. z o.o. logoBusiness House logoWOMAK HOLDING logoALLCON INVESTMENT logoUNIMOR Development S.A. logoBREMA Sp. z.o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Motoryzacyjny gigant najbardziej pożądanym pracodawcą

Firma BMW uzyskała tytuł najbardziej atrakcyjnego pracodawcy globalnego, wygrywając Global Randstad Award 2014.

W konkursie głosowało 200 000 potencjalnych pracowników z 23 krajów z 5 kontynentów. Wygrana BMW potwierdza silną pozycję firm motoryzacyjnych na globalnym rynku pracy – kilka tygodni temu w polskiej edycji Randstad Award zwyciężył Mercedes-Benz Polska.

 

BMW zdobyło poparcie aż 61 proc. ankietowanych. Ranking opracowany został na bazie dziesięciu kryteriów oceny i firma pokonała konkurentów w trzech kategoriach: wynagrodzeń i benefitów oferowanych pracownikom, tworzonej przyjaznej atmosferze pracy oraz silnego kierownictwa. Kolejne miejsca zajęły Sony i Samsung.

 

W światowej edycji badania wyłoniono również najbardziej atrakcyjne branże na rynku pracy. W tym przypadku sektor motoryzacyjny był dopiero czwarty. Na podium dominowały branże: IT, biotechnologia i doradztwo biznesowe.

 

W Polskiej edycji rankingu zaraz za zwycięzcą (Mercedes-Benz Polska) uplasowała się Toyota Motor Manufacturing Polska.

 

Potencjalni pracownicy zarówno w ogólnoświatowym, jak i polskim badaniu za główny czynnik determinujący atrakcyjność pracodawcy uznali wysokość wynagrodzenia (w ten sposób odpowiedziało 27 proc. respondentów). W porównaniu do poprzednich lat spada natomiast waga bezpieczeństwa i stabilności zatrudnienia. Wśród innych istotnych aspektów atrakcyjności pracodawcy ankietowani wskazali: przyjazną atmosferę, równowagę między pracą a życiem osobistym oraz interesującą treść pracy.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra