INTER-MAR Stanisław Marzec logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoRIS Kotes logoUNIMOR Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoForbo Flooring Systems Polska logoSpectra Development logoTétris Poland logoOlivia Business Centre logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoTorus logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKwiaty dla biura logoNowy Styl Group logoCity Space logoPorto Office A Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoKart Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoBusiness House logoAgrobex Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoVantage Development S.A. logoAluprof S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

Motoryzacyjny gigant najbardziej pożądanym pracodawcą

Firma BMW uzyskała tytuł najbardziej atrakcyjnego pracodawcy globalnego, wygrywając Global Randstad Award 2014.

W konkursie głosowało 200 000 potencjalnych pracowników z 23 krajów z 5 kontynentów. Wygrana BMW potwierdza silną pozycję firm motoryzacyjnych na globalnym rynku pracy – kilka tygodni temu w polskiej edycji Randstad Award zwyciężył Mercedes-Benz Polska.

 

BMW zdobyło poparcie aż 61 proc. ankietowanych. Ranking opracowany został na bazie dziesięciu kryteriów oceny i firma pokonała konkurentów w trzech kategoriach: wynagrodzeń i benefitów oferowanych pracownikom, tworzonej przyjaznej atmosferze pracy oraz silnego kierownictwa. Kolejne miejsca zajęły Sony i Samsung.

 

W światowej edycji badania wyłoniono również najbardziej atrakcyjne branże na rynku pracy. W tym przypadku sektor motoryzacyjny był dopiero czwarty. Na podium dominowały branże: IT, biotechnologia i doradztwo biznesowe.

 

W Polskiej edycji rankingu zaraz za zwycięzcą (Mercedes-Benz Polska) uplasowała się Toyota Motor Manufacturing Polska.

 

Potencjalni pracownicy zarówno w ogólnoświatowym, jak i polskim badaniu za główny czynnik determinujący atrakcyjność pracodawcy uznali wysokość wynagrodzenia (w ten sposób odpowiedziało 27 proc. respondentów). W porównaniu do poprzednich lat spada natomiast waga bezpieczeństwa i stabilności zatrudnienia. Wśród innych istotnych aspektów atrakcyjności pracodawcy ankietowani wskazali: przyjazną atmosferę, równowagę między pracą a życiem osobistym oraz interesującą treść pracy.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra