WEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoBusiness House logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoArchicom logoDEVCO Sp. z.o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAgrobex Sp. z o.o. logoKontor logoFYI Commercial Consulting logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVantage Development S.A. logoTétris Poland logoSpectra Development logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoOlivia Business Centre logoTorus logoAluprof S.A. logoNowy Styl Group logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTER-BUD logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCOTEX Office Centre logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoCity Space logoPodium Investment logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

III linia warszawskiego metra do 2030 r.?

10 listopada br. miasto Warszawa oddało do Zarządu Województwa Mazowieckiego listę planowanych inwestycji transportowych w latach 2021 – 2030. Zawiera ona m.in. projekt budowy metra od Stadionu Narodowego do Gocławia.

10 listopada br. miasto Warszawa oddało do Zarządu Województwa Mazowieckiego listę planowanych inwestycji transportowych w latach 2021 – 2030. Zawiera ona m.in. projekt budowy metra od Stadionu Narodowego do Gocławia. Lista zgłoszonych projektów będzie częścią tzw. planu wykonawczego do „Strategii Rozwoju Województwa Mazowieckiego do roku 2030”. Wśród planowanych inwestycji są m.in.:
– ukończenie budowy II linii metra pomiędzy stacją Powstańców Śląskich i STP Mory oraz zakup taboru,
– budowa III linii metra od Stadionu Narodowego do Gocławia wraz z zakupem taboru,
– budowa ul. Wał Miedzeszyński – od węzła z POW (S2) do południowej granicy miasta,
– budowa Trasy Mostu Północnego m.in. od węzła przesiadkowego „Młociny” do węzła z Trasą NS (planowana droga S7), od węzła z ul. Modlińską do węzła z ul. Płochocińską wraz z torowiskiem tramwajowym i zakupem taboru,
– budowa Obwodnicy Śródmieścia – II etap, czyli odcinka od ul. Radzymińskiej do węzła Żaba.

 

28 października 2013 r. Sejmik Województwa Mazowieckiego przyjął dokument „Strategia Rozwoju Województwa Mazowieckiego do 2030 r.". Określone w nim kierunki działań są podstawą do stworzenia planów wykonawczych, w tym dotyczącego obszaru Przestrzeń i Transport. Opracowany plan będzie mieć na celu zapewnienie spójności podejmowanych przedsięwzięć inwestycyjnych dotyczących transportu z celami strategicznymi rozwoju regionu.

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra