EURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoAluprof S.A. logoPartner Capital Group logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoBusiness House logoNowy Styl Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoWOMAK HOLDING logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoArchicom logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoOlivia Business Centre logoHexagon logoSawig Invest Group logoVastint Poland Sp. z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoPRO-INVEST S.A. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoTriGranit Corporation logoCHB14 logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoPorto Office B Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoLobos Nieruchomości logoAgrobex Sp. z o.o. logoTorus logoCity Space logoINTERBIURO logoKwiaty dla biura logoALLCON INVESTMENT logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoEcho Investment logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoEcophon Saint-Gobain logoGhelamco Poland logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoDorbud S.A. logoBREMA Sp. z.o.o. logoSchüco International Polska logoHAVRE Sp. z o.o. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Startuje rozbudowa II linii warszawskiego metra

W długi weekend majowy ruszy budowa trzech kolejnych stacji II linii warszawskiego metra. Dzięki temu już w 2019 r. metrem będzie można dojechać na Targówek.

W długi weekend majowy ruszy rozbudowa II linii warszawskiego metra. W ramach inwestycji powstaną trzy kolejne stacje na Pradze-Północ i Targówku. Po zakończeniu projektu, metro stanie się najszybszym i najwygodniejszym połączeniem Targówka z centrum miasta, a po przesiadce na stacji Świętokrzyska – z południową i północną częścią lewobrzeżnej Warszawy. Podróż ze stacji Trocka na ul. Świętokrzyską zajmie ok. 14 minut.       

W kierunku wschodnim, z Dworca Wileńskiego, stworzony zostanie ponad trzykilometrowy odcinek. Techniczna część podziemnej konstrukcji, znajdująca się tuż za stacją Dworzec Wileński, kończy się przy skrzyżowaniu ul. Targowej z 11 Listopada. To właśnie z tego punktu pociągi metra pojadą dalej w stronę Targówka.

Stacja Szwedzka (C16) zlokalizowana będzie pod ul. Strzelecką, po wschodniej stronie ul. Stalowej, pomiędzy budynkiem Strzelecka 46 a Zajezdnią Autobusową MZA „Stalowa”. Będzie to niewielki obiekt o długości zaledwie 135 m. Kolejna stacja, Targówek (C17), znajdzie się pod skrzyżowaniem ul. Pratulińskiej z M. Ossowskiego. Po północnej stronie ul. M. Ossowskiego zlokalizowany będzie połączony ze stacją podziemny obiekt komory rozjazdów. Całość osiągnie prawie 300 m długości. Największym obiektem budowanego odcinka II linii metra będzie jednak stacja Trocka, która wraz z torami odstawczymi będzie miała długość 450 m. Znajdzie się ona wzdłuż ul. Pratulińskiej – pod skrzyżowaniem ulic Pratulińskiej i Trockiej, oraz wzdłuż planowanej ulicy na przedłużeniu ul. Pratulińskiej.

Za realizację inwestycji odpowiedzialna jest firma Astaldi S.p.A. z Włoch. Wartość projektu wynosi prawie 1,1 mld zł brutto. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zakresu powierzonych mu prac w ciągu 38 miesięcy.
 

Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra