Archicom logoNowy Styl Group logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoTétris Poland logoCOTEX Office Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoBusiness House logoINTERBIURO logoGTV Lighting logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoCity Office logoOnyx Business Point logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoSpectra Development logoTorus logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoUNIMOR Development S.A. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoFYI Commercial Consulting logoSchüco International Polska logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoOlivia Business Centre logoCity Space logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoCHB14 logoVastint Poland Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoOmnitech Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoGłówka Pracuje logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoEcho Investment logoGhelamco Poland logoKwiaty dla biura logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Świątecznie i z miłości do Warszawy

Świąteczne iluminacje pojawiły się już w wielu miastach Polski. Z okazji zbliżających się świąt dla mieszkańców Warszawy liczne atrakcje na Placu Europejskim przygotowała również Firma Ghelamco. 6 grudnia plac został ozdobiony świetlnym napisem „Kocham Warszawę”.

Hasło „Kocham Warszawę” jest znakiem rozpoznawczym kompleksu Warsaw Spire. Ozdobiło ono także Plac Europejski. Instalacja w postaci wielkoformatowego napisu świetlnego to kolejna realizacja Advertis w tym miejscu.


Motyw najpierw został zaprezentowany jako neon, a później w formie dynamicznej iluminacji fasady wieżowca Warsaw Spire oraz muralu Rafała Olbińskiego. Teraz przybrał on postać instalacji na Placu Europejskim. Mierzące ponad dwa metry wielkoformatowe litery „Kocham Warszawę” zostały wykonane 
z perforowanej blachy lakierowanej na biało i czerwono. Wieczorami instalacja jest równomiernie podświetlona, na wzór neonu, dzięki czemu napis stanowi wyrazisty element Placu Europejskiego i może z powodzeniem służyć, jako punkt orientacyjny
– mówi Łukasz Choiński z Advertis.


Plac Europejski został uznany przez polskich urbanistów za najlepszą z nowo wykreowanych przestrzeni publicznych w Polsce w 2016 r. Jest to miejsce spotkań mieszkańców Warszawy i turystów. 


    

Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra