Giant

Wrocławski MGallery z wyjątkowym wnętrzem

art. sponsorowany
|
Wizualizacja lobby hotelu The Bridge
Wizualizacja hotelu The Bridge we Wrocławiu
Polski rynek jest niezwykle atrakcyjny dla międzynarodowych inwestorów. Ciągle rośnie tutaj również popyt na usługi hotelowe, co jest zauważalne zwłaszcza w większych miastach. Pomimo przodowania Warszawy w tej dziedzinie, nie jest ona jedynym miastem rozwijającym swoją bazę hotelową.

Czynnikiem odróżniającym polski rynek hotelowy od innych jest wielkość ośrodków miejskich i popyt na tego typu usługi. Silna gospodarka i dynamiczny rozwój większych miast tj. Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań czy Trójmiasto powodują, że zapotrzebowanie to stale wzrasta.


Intensywny rozwój rynku hotelowego w Polsce

Firma Walter Herz zebrała dane, które przedstawiono w raporcie „Rynek Hotelowy w Polsce”, gdzie zawarte zostały informacje o znacznym rozwoju rynku hotelowego w Polsce. Wynika z niego, że jest on spowodowany przede wszystkim wynikami operacyjnymi hoteli, które stale ulegają poprawie, a także rozwojem inwestycji, stabilnym wzrostem gospodarczym i wciąż niedostatecznie rozwiniętą bazą hotelową wysokiej klasy. W 2017 r. na polskich lotniskach obsłużono 40 mln pasażerów, z czego w samym Wrocławiu liczba ta wynosiła 2,9 mln. Wrocławski rynek hotelowy charakteryzuje się stosunkowo niskimi cenami, w zestawieniu z większymi miastami, co przyczynia się do wzrostu wysokiego odsetka podróżujących w tamtym kierunku. Prognozy dla tego miasta są też pozytywne dzięki dużej liczbie turystów oraz silnemu sektorowi BPO. 2018 r. był dobry dla Wrocławia również pod względem wyróżnień, gdyż otrzymał on tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.


Wpisać się w klimat otoczenia

We Wrocławiu, posiadającym w swojej bazie 60 hoteli, można wynająć ponad 5 000 pokoi, a liczba ta stale rośnie. W planach są już kolejne – jeszcze w tym roku oddane zostanie nawet 250 pomieszczeń dla gości. W trakcie budowy jest również pierwszy w Polsce hotel MGallery by Sofitel, którego fit-outem zajmuje się firma Tétris, a projekt wnętrz wykonało biuro architektoniczne Medusa Group. Zlokalizowany został on przy Placu Katedralnym na Ostrowie Tumskim i zachwyca widokiem na Stare Miasto oraz Ogród Botaniczny. W The Bridge - bo taką nazwę będzie nosił wrocławski hotel – znajdą się 184 pokoje, duża restauracja, cztery sale konferencyjne, garaż podziemny oraz sala balowa z wyjściem na ogród, a także taras na dachu budynku.


Dedykowany zespół Project Managerów zajmie się koordynacją projektu hotelu MGallery w zakresie kompleksowej aranżacji wnętrz wraz z projektami branżowymi. Termin realizacji inwestycji założony jest na 6 miesięcy z gotowym projektem na pierwszą połowę 2019. Hotel MGallery to znakomita lokalizacja w sercu pięknego miasta dedykowana wymagającemu klientowi, ukierunkowanemu na nowoczesność, znakomity design, najwyższej jakości materiały i pełen komfort. Architektura budynku znakomicie wpisze się w konwencję starej tkanki miejskiej znajdującej się w bezpośredniej lokalizacji hotelu, podkreślając zarazem elegancję i prostotę budynku – mówi Krzysztof Poznański, Associate Director Hotels & Hospitality z Tétris.


Całkowita powierzchnia inwestycji wynosi 12 000 mkw., rozlokowanych na 6 piętrach. 5-gwiazdkowego hotelu. Dzięki stworzeniu komfortowych warunków do odpoczynku i pracy The Bridge będzie dobrym miejscem na spotkania biznesowe.


3.0
Napisz pierwszy komentarz