Kinnarps Polska

Pierwsi najemcy wprowadzą się do SEPIA OFFICE

|
SEPIA OFFICE, fot. materiały prasowe
SEPIA OFFICE, fot. materiały prasowe
Rewitalizacja budynku SEPIA OFFICE, należącego do kompleksu OFF Piotrowska Center, została zakończona. Pierwsi najemcy już mogą się wprowadzać.

Historycznie obiekt pełnił funkcję magazynu i skarbca fabryki wyrobów bawełnianych Franciszka Ramischa. Teraz znajdują się w nim powierzchnie biurowe i usługowe, spełniające współczesne standardy. Zrewitalizowany, 5-kondygnacyjny budynek dostarczył na łódzki rynek ok. 2300 mkw. powierzchni najmu GLA, przy czym 70 proc. już jest wynajęta. Pierwsi najemcy to m.in. NX Labs, SpilloMedia oraz kancelaria adwokacka Paweł Radek i Mariusz Grzanka.

 

Zrewitalizowany budynek został doceniony również przez mieszkańców. Świadczy o tym wynik głosowania na „Perły Łodzi”, które zakończyło się na początku stycznia. Budynkowi SEPIA OFFICE przyznano pierwsze miejsce w kategorii „Perła Fabryczna”.

 

Remont, który właśnie został zakończony, trwał od maja 2017 r. Generalnym wykonawcą była firma Budimex SA, zaś projekt architektoniczny został przygotowany przez Konsorcjum NOW Biuro Architektoniczne i zwA Architekci. Za zarządzanie przedsięwzięciem, jak i samą nieruchomością odpowiada OPG Property Professionals.

 

Michał Styś, Prezes Zarządu OPG Property Professionals podkreśla: SEPIA OFFICE stanowi integralną część przestrzeni OFF Piotrkowska Center, którą łodzianie i turyści zdążyli już pokochać za surowy, autentyczny klimat, o czym dobitnie świadczy zwycięstwo OFF-a w plebiscycie Siedem Nowych Cudów Polski. Przy remoncie zależało nam więc, by zmienić jak najmniej. By w rewitalizacji tej przestrzeni nie zagubić jej niepowtarzalnego, inspirującego klimatu. Wydaje mi się, że przyznany głosami łodzian tytuł „Perły Fabrycznej” oznacza, że sztuka ta nam się powiodła.

 

Na terenie obiektu historia przeplata się ze współczesnością. Z jednej strony pozostawiono oryginalne elementy, takie jak drewniane stropy, żeliwne balustrady czy ściany z surowej cegły, z drugiej – zastosowano nowoczesne udogodnienia, m.in. podłogi poprawiające akustykę wnętrza, oświetlenie LED czy system kontroli dostępu.


0.0
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Uber :
Firmy decydują się na zmianę biura, bo chcą oszczędzić: https://walterherz.com/pl/a/nowe-biuro-nowe-mozliwosci
24 stycznia 2019 15:48
Interbiuro - duży
mantra