Forbo pod logo

CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

Relacja

|
Warszawa. Uczestnicy konferencji dyskutowali o korzyściach płynących z wdrożenia rozwiązań CRM w sprzedaży i obsłudze klienta.

W Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat", pod patronatem honorowym Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”, w miniony wtorek (25 września) odbyła się konferencja „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”. Podczas spotkania zaprezentowano między innymi korzyści płynące z wdrożenia rozwiązań CRM w sprzedaży i obsłudze klienta. CRM integruje działania w zakresie marketingu, sprzedaży i serwisu, jednoczy wszystkie składowe procesu interakcji z konsumentem, co staje się najważniejszym elementem działalności nowoczesnego przedsiębiorstwa.

W ramach wtorkowej konferencji w Centrum Bankowo – Finansowym wykłady wygłosili: Dorota Chmurska, ekspert niezależny: "Wykorzystanie CRM do zwiększania sprzedaży – szanse i wyzwania na podstawie doświadczeń z branży finansowej",  Grzegorz Turniak, Prezes BNI Polska: "Zarządzanie talentami", Michał Kluska, Grzegorz Wanio, Kancelaria Olesiński & Wspólnicy: "Ochrona danych osobowych w systemach CRM", Piotr T. Ruta, trener, konsultant, doradca, negocjator, wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu: "Techniki sprzedaży i zarządzanie relacjami z Klientami o różnych typach osobowości" oraz Przemysław Tomczyk, doktorant w Zakładzie Wartości Klienta Instytutu Zarządzania Wartością SGH: "Analiza klienta jako metoda kreowania wartości. Studium przypadku".

Podczas konferencji „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”  swoje rozwiązania technologiczne zaprezentowały firmy:  SaaS Solution, Veracomp, Jabra, More7.

 


0.0
Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra