Zachowaj porządek – 5S w Twoim biurze, cz. II
Jak poradzić sobie z chaosem i marnotrastwem czasu w biurze? Można zastosować zasady 5S, systemu będącego elementem składowym Lean Management.
czytaj więcej >Jak poradzić sobie z chaosem i marnotrastwem czasu w biurze? Można zastosować zasady 5S, systemu będącego elementem składowym Lean Management.
czytaj więcej >Stres i napięcie są nieodłącznym elementem wielu zawodów. Jeśli jednak oprócz nich w pracy regularnie pojawia się nękanie, zastraszanie czy wyśmiewanie, wówczas problem staje się o wiele bardziej poważny. Czym jest mobbing w pracy? Jak go zdiagnozować i w jaki sposób mu zapobiegać?
czytaj więcej >Czy pracownicy biurowi efektywnie wykorzystują czas pracy? Chaos organizacyjny, nieporządek na biurku i w dokumentach czy zajmowanie się rzeczami niezwiązanymi z zawodowymi obowiązkami mogą zdezorganizować codzienny plan dnia. Warto wtedy wprowadzić system 5S.
czytaj więcej >Porada prawna
Biura coworkingowe stały się atrakcyjną alternatywą dla przedsiębiorstw, które nie potrzebują stałej siedziby. Niestety, w ostatnim czasie zaczęły pojawiać się problemy związane z rejestracją podatkową.
czytaj więcej >Polska wskazywana jest jako jedna z czołowych lokalizacji dla sektora BPO/SSC na świecie. Jakie czynniki branża usług dla biznesu bierze pod uwagę przed podjęciem decyzji o wyborze siedziby?
czytaj więcej >Głośno jest ostatnio o kradzieżach danych dotyczących płatności online. Czy można zabezpieczyć się przed cyberprzestępcami?
czytaj więcej >Wielu pracowników w sektorze nieruchomości komercyjnych w ciągu najbliższych 2 lat zmieni pracodawcę - mówi Alexander Morari, Partner Zarządzający PropertyTalents.
czytaj więcej >Zaczęło się od tego, że inwestor kupił halę magazynową i postanowił zaadaptować ją na biura. Pierwszym, co zobaczyli przybyli na miejsce architekci były stare samochody.
czytaj więcej >Analizy i raporty dotyczące rynku biurowego w Polsce skupiają się na stolicy oraz głównych rynkach regionalnych. Warto jednak zastanowić się, jak sytuacja wygląda w miastach znacznie mniejszych.
czytaj więcej >W dobie kryzysu spędzanie wielu godzin w pracy i zajmowanie się nią także w czasie wolnym nikogo nie dziwi. Jednak, kiedy nadmierne obciążenie pracą staje się codziennością, może być to pierwszy objaw pracoholizmu. Jak go rozpoznać i jak się przed nim uchronić?
czytaj więcej >