Dorbud S.A. logoALLCON INVESTMENT logoBREMA Sp. z.o.o. logoTétris Poland logoLobos Nieruchomości logoBusiness House logoVastint Poland Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoArchicom logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoLC Corp S.A. logoSchüco International Polska logoCity Space logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoEcophon Saint-Gobain logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoFYI Commercial Consulting logoSawig Invest Group logoPRO-INVEST S.A. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoTriGranit Corporation logoWOMAK HOLDING logoOlivia Business Centre logoHAVRE Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoAluprof S.A. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoAgrobex Sp. z o.o. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logoTorus logoHexagon logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoEcho Investment logoINTERBIURO logoUNIMOR Development S.A. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

Święta dochodowe dla producentów i sprzedawców win

W tygodniach przedświątecznych rośnie sprzedaż win, w tym także musujących. Producenci, dystrybutorzy i sprzedawcy zwiększają swoją aktywność, licząc na większe obroty w sklepach, restauracjach i Internecie.

Sezon świąteczny dla nas to nie tylko zwiększone zakupy konsumenckie, lecz także większa aktywność – przyznaje Robert Ogór, prezes zarządu spółki Ambra. – W ten sezon wchodzimy z dwoma dużymi projektami. Pojawią się nowe opakowania dla marki Cin&Cin i odświeżona szata graficzna wina, w szczególności El Sol, powiązana z dużą kampanią tego trunku.

 

W ramach planowanych kampanii spółka będzie promować produkty w miejscach sprzedaży zarówno stacjonarnej, jak i internecie. Docierać będziemy do konsumenta właściwie we wszystkich miejscach, w których dokonuje zakupów – zapowiada Robert Ogór. – Nasza sieć sklepów Centrum Wina już przygotowuje się do obsłużenia potrzeb zakupowych, w tym prezentów. W galeriach handlowych także będzie się dużo działo. Restauratorzy, którzy w okresie grudniowym obsługują więcej imprez firmowych, czekają na nasze dostawy. Można powiedzieć, że wszędzie tam, gdzie będzie się pojawiał w grudniu konsument, my także będziemy. Również w internecie.

 

Spółka przygotowuje się też do rosnącego zapotrzebowania na cydr, napój niskoalkoholowy produkowany z jabłek. Polska Rada Winiarstwa podaje, że jego spożycie jest już czterokrotnie wyższe niż w ubiegłym roku (2 mln litrów w porównaniu do obecnych 8,5 mln litrów), ale wciąż będzie rosło (nawet do 10-15 mln litrów).

 

Spodziewamy się, że w naszych segmentach podstawowych, czyli winach i winach musujących, sprzedaż lekko wzrośnie – mówi Ogór. – Mamy do czynienia z dosyć w sumie niekorzystnym otoczeniem, jeżeli chodzi o tendencje deflacyjne czy w ogóle konsumpcyjne, w związku z tym ostrożnie liczymy, że będziemy na małym plusie. Poza cydrem, który powinien sporo dołożyć do naszej sprzedaży ogółem.

 

Z ostatniego raportu Światowej Organizacji Zdrowia WHO „Global status report on alcohol and health 2014” wynika, że statystyczny Polak wypija 12,5 l czystego alkoholu rocznie, co plasuje nasz kraj na trzynastym miejscu wśród 53 krajów w Europie. Nad Wisłą konsumowane jest więcej alkoholu niż we Francji (12,2 l), Wielkiej Brytanii (11,6 l), Kanadzie (10,8 l) i Stanach Zjednoczonych (9,2 l). Średnia światowa wynosi 6,2 l.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra