DEVCO Sp. z.o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoINTERBIURO logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoBusiness House logoDorbud S.A. logoCity Space logoUNIMOR Development S.A. logoOlivia Business Centre logoKwiaty dla biura logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoOmnitech Sp. z o.o. logoArchicom logoEcho Investment logoWOMAK HOLDING logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoTétris Poland logoHexagon logoBREMA Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoTriGranit Corporation logoCOTEX Office Centre logoAgrobex Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoNowy Styl Group logoTorus logoFYI Commercial Consulting logoEcophon Saint-Gobain logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoSawig Invest Group logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoALLCON INVESTMENT logoPorto Office B Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoGhelamco Poland logoPRO-INVEST S.A. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoINTER-MAR Stanisław Marzec logo
Forbo Flooring Systems Polska logo

"Moja recepcja" – innowacyjny startup z Radomia

"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
Jak prowadzić biznes jednocześnie utrzymując kontakt telefoniczny z klientem? Łączenie tych dwóch działań ułatwia projekt „Moja recepcja”.

„Moja recepcja” to projekt grupy radomian, który zwyciężył w konkursie na innowacyjny startup. Stworzyli go pasjonaci IT pod przewodnictwem Andrzeja Kurzawy i Michała Baćmagi. Wg założeń twórców będzie on stanowił elektroniczny system zarządzania terminarzem. Ma on pomóc osobom prowadzącym działalność w podtrzymywaniu kontaktu telefonicznego z klientem. Nie zawsze udaje się łączyć aktualnie wykonywane zadanie z jednoczesnym odbieraniem telefonu od klientów (obecnych lub tych potencjalnych). W takich chwilach zostanie on przekierowany do osoby, która będzie mogła zająć się telefonującym. Specjalista nie będzie musiał odrywać się od aktualnie wykonywanej czynności, by odebrać dzwoniący telefon.

System umożliwia pozyskanie usług recepcjonistki dla wszystkich firm, w których wizyty klientów są umawiane i planowane w terminarzu. Może być wykorzystywana przez np. fryzjerów, mechaników, lekarzy czy prawników. Projekt radomian ma pomóc przedsiębiorcom także w zachowaniu harmonii między życiem zawodowym i prywatnym. Platforma „Moja recepcja” pozwoli im uniknąć telefonów po godzinach pracy. Stwarza ona także poniekąd możliwość wydłużenia godzin pracy bez konieczności obciążania wolnego czasu pracownika lub przedsiębiorcy telefonami, ponieważ recepcjonistki będą pracowały w godzinach od 8 do 20.

Projekt „Moja Recepcja” umożliwia również wysyłanie do klientów przypomnienia w postaci wiadomości SMS lub e-mail, o zaplanowanych wizytach. Platforma pozwala też na prowadzenie kampanii promocyjnych poprzez wysyłanie sprofilowanych wiadomości SMS lub email informujących o promocji na daną usługę. Streszczeniem idei projektu jest promujący go slogan: Umawianie wizyt bierzemy na siebie, Ty zajmij się klientem.

 

Tagi:
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Tobi :
Tylko szkoda że to nie działa. Www.moja recepcja.com.pl to martwa strona
9 sierpnia 2016 14:09
Ecophon
mantra