Proton Office

Adres w butikowym biurowcu

Rozmowa z Tomaszem Medygrałem, Senior Leasing Managerem, odpowiedzialnym za komercjalizację części biurowej budynku „Plac Zamkowy - Business with Heritage”.
Tomaszem Medygrałem
Tomasz Medygrał

Wyróżniać się spośród tłumu – taka chęć zapewne kieruje menadżerami poszukującymi siedziby dla swoich firm w biurowcu Plac Zamkowy – Business with Heritage?
I takie życzenie zostanie spełnione, bo nasz biurowiec jest wyjątkowy. Znakomicie zharmonizowany z otoczeniem, a przy tym funkcjonalny i bardzo nowoczesny. Nietypowy kształt działki, na której stanął sprawia, że obiekt ma duży floor plate, jak na kameralny budynek, oraz dwie klatki schodowe, zapewniające szybszy dostęp do własnych biur. Nasz budynek da najemcom poczucie tożsamości i identyfikacji, kameralny klimat i wyjątkowy wizerunek. U nas nie zgubią się w gąszczu innych firm wynajmujących wielkie powierzchnie. Ten indywidualizm widoczny będzie już w holu wejściowym. Wizytówka najemcy nie zginie wśród stu innych pozycji na tablicy, zawsze zmieści się w pierwszej dziesiątce.

Czego jeszcze, poza poczuciem wyjątkowości, szukają użytkownicy?
Najemcy uznają nieprzeciętność, ale tylko połączoną z najwyższej klasy specyfikacją techniczną. U nas ją znajdą. Ale co ważne, oprócz wysokiego poziomu wykończenia, nasze powierzchnie biurowe są bardzo ustawne, łatwo zaaranżować je do swoich potrzeb, dostosować do każdego rodzaju działalności. Jest tu miejsce na przytulne gabinety, ekonomiczne stanowiska w systemie open space, czy zróżnicowane strefy pracy i odpoczynku. Każda przestrzeń jest bardzo dobrze doświetlona, dzięki dużym oknom od frontu, ale też nowoczesnej, prawie całkowicie przeszklonej fasadzie od strony Pałacu Branickich. Jakość powierzchni podkreśla wysokość pięter oraz ponadstandardowa wymiana powietrza. Niezaprzeczalnym atutem jest też położenie w centrum pozwalające korzystać z udogodnień związanych z miejskim życiem.

Akurat w śródmieściu Warszawy nie brakuje biurowców …
Ale otwierając siedzibę u nas, najemcy prócz jedynego w swoim rodzaju adresu, będą mieć możliwość łatwiejszej pracy na co dzień. Nasza oferta to nie tylko zlokalizowane na trzech piętrach powierzchnie biurowe, ale i przeznaczony na działalność handlową i gastronomiczną parter. To sprawia, że budynek będzie miał kompleksową ofertę, skierowaną nie tylko do przechodnia, ale dopasowaną również do najemcy biurowego. Użytkownik może się skupić na własnym działaniu, bez konieczności opuszczania miejsca choćby po to, by spotkać się z partnerami biznesowymi podczas lunchu. Warto dodać, że jako jedyny budynek w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, mamy podziemny parking.  

Dla jakich firm przeznaczony jest budynek?
W części biurowej przede wszystkim dla niewielkich. W tej chwili największe zainteresowanie przejawiają firmy, które chcą podnieść swój prestiż, przyspieszyć rozwój, czy dotrzeć do klienta „z wyższej półki”. Co ciekawe, zauważamy duże zainteresowanie wśród firm mających już swoje siedziby w bezpośredniej bliskości Traktu Królewskiego czy Placu Zamkowego. Są to spółki zlokalizowane w zabytkowych budynkach, w których możliwości aranżacji powierzchni i dopasowania jej do swoich potrzeb są bardzo lub całkowicie ograniczone. W kamienicach są skazani na kompromis, brak wind, czy źle działającą wentylację. Ci, którzy cenią ekskluzywne otoczenie, a jednocześnie szukają nowoczesnych rozwiązań, znajdą je u nas. Tu najemca zdecyduje o finalnej formie i rozplanowaniu poszczególnych pomieszczeń, zapewniając najlepsze otoczenie pracy dla swojej kadry, przez co zwiększy efektywność własnego biznesu.

Czy to prawda, że najemcy powierzchni w butikowych biurowcach mają wyższe wymagania?
Tak, ale równocześnie w większym stopniu potrafią docenić oferowane przez takie budynki udogodnienia. I nie chodzi tylko o dostosowane do indywidualnych potrzeb, czy poczucie niepowtarzalności. Także o to, że zarządzający budynkiem jest bliżej i zawsze szybciej reaguje. Istotne są rozwiązania pro-ekologiczne, czy przeznaczone do odpoczynku powierzchnie wspólne. W naszym przypadku to wewnętrzne patio dostępne dla wszystkich. To powoduje, że nasz budynek jest konkurencyjny.  

Ale czy przy tak szerokiej ofercie biurowej w stolicy, ekskluzywne, butikowe biurowce nie mają zbyt wysokich stawek czynszowych?
Z pewnością nie. Najemcy szukający powierzchni biurowej w kameralnych budynkach, w najlepszych lokalizacjach, liczą się z adekwatnymi do ich jakości i położenia stawkami. Oczywiście w dobie dużej konkurencji na rynku, wynajmujący musi prezentować nieco bardziej elastyczną postawę. Wiemy, że pomimo produktu z najwyższej półki, jakim niewątpliwie jest nasz budynek, najemca oczekuje atrakcyjnej oferty czynszowej. O unikatowości Placu Zamkowego świadczy usytuowanie, które daje firmom współpracującym z klientami międzynarodowymi, najlepszy adres. O atrakcyjności decyduje bliskość zabytków, ale też instytucji publicznych, ambasad, czy pięciogwiazdkowych hoteli. To ważne dla firm, które współpracują z klientami międzynarodowymi, choćby placówek dyplomatycznych czy izb handlowych. A wkrótce, gdy zmodernizowana ulica Miodowa stanie się przedłużeniem „Salonu Warszawy” czyli Traktu Królewskiego, a tuż pod naszym budynkiem znajdzie się postój taksówek oraz więcej zieleni, atrakcyjność naszego biurowca jeszcze wzrośnie.
 


0.0
Napisz pierwszy komentarz