Kart Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoForbo Flooring Systems Polska logoFYI Commercial Consulting logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoGTV Lighting logoTorus logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoKwiaty dla biura logoCity Space logoINTERBIURO logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTER-BUD logoTétris Poland logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoRIS Kotes logoVantage Development S.A. logoPodium Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

Gra zamiast szkolenia

Nowoczesne aplikacje biznesowe umożliwiają połączenie rozrywki i nauki. Dzięki nim pracownicy mogą łatwiej opanować techniki sprzedaży czy zarządzania relacjami z klientem.

Przykładem aplikacji biznesowej, ułatwiającej pozyskanie i utrzymanie klientów jest CRM Game, łącząca cechy aplikacji i gry. Interaktywne narzędzia potrafią symulować strukturę realnej firmy, pozwalają poznać mechanizmy i procesy zachodzące pomiędzy różnymi działami przedsiębiorstwa, a także klientami. Korzystając z nich, pracownik może sprawdzić swoje umiejętności w praktyce, śledzić postępy i... popełniać błędy, z których wyciągnie cenną naukę na przyszłość – do wykorzystania w realnej sytuacji biznesowej. Połączyliśmy grę strategiczną z interface'em, który jest aplikacją biznesową. Grając, poprawia się swoje umiejętności CRM-owe. W grze też przekazujemy trochę informacji miękkich, czyli to, jak się sprzedaje i co trzeba umieć, żeby obsługiwać sprawnie tę aplikację – mówi Ambroży Rybicki, ekspert CRM w firmie ARP Ideas Sp. z o.o.

 

GRM Game opiera się na rozwiązaniach aplikacji biznesowych i programów, wykorzystywanych w firmach do tworzenia przepływów pracy i przesyłania informacji. Pracownikom działów sprzedaży gra umożliwia zdobycie doświadczenia i doskonalenie umiejętności, zaś kadrze zarządzającej pozwala śledzić efekty wirtualnej „pracy” personelu. Ponadto, dyrektor sprzedaży otrzymuje informację zwrotną na temat tego, którzy pracownicy są lepsi, a którzy powinni jeszcze popracować nad swoimi technikami sprzedaży.

 

CRM SIM jest dosyć ciekawym połączeniem technologii. Mamy interface aplikacji biznesowej, a pod spodem cały świat kupujących symulujemy za pomocą Workflow Foundation, czyli narzędzia typowo biznesowego. Zrobiliśmy grę, bazując właściwie na rozwiązaniach biznesowych – wyjaśnia Ambroży Rybicki.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Galicyjska - duży
mantra