Archicom logoOlivia Business Centre logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoCOTEX Office Centre logoKwiaty dla biura logoPorto Office B Sp. z o.o. logoTriGranit Corporation logoSawig Invest Group logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoPartner Capital Group logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoEcophon Saint-Gobain logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoOmnitech Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoWOMAK HOLDING logoALLCON INVESTMENT logoHAVRE Sp. z o.o. logoEcho Investment logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKart Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoNowy Styl Group logoINTERBIURO logoCHB14 logoBusiness House logoSchüco International Polska logoDorbud S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoTorus logoHexagon logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoBREMA Sp. z.o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Gra zamiast szkolenia

Nowoczesne aplikacje biznesowe umożliwiają połączenie rozrywki i nauki. Dzięki nim pracownicy mogą łatwiej opanować techniki sprzedaży czy zarządzania relacjami z klientem.

Przykładem aplikacji biznesowej, ułatwiającej pozyskanie i utrzymanie klientów jest CRM Game, łącząca cechy aplikacji i gry. Interaktywne narzędzia potrafią symulować strukturę realnej firmy, pozwalają poznać mechanizmy i procesy zachodzące pomiędzy różnymi działami przedsiębiorstwa, a także klientami. Korzystając z nich, pracownik może sprawdzić swoje umiejętności w praktyce, śledzić postępy i... popełniać błędy, z których wyciągnie cenną naukę na przyszłość – do wykorzystania w realnej sytuacji biznesowej. Połączyliśmy grę strategiczną z interface'em, który jest aplikacją biznesową. Grając, poprawia się swoje umiejętności CRM-owe. W grze też przekazujemy trochę informacji miękkich, czyli to, jak się sprzedaje i co trzeba umieć, żeby obsługiwać sprawnie tę aplikację – mówi Ambroży Rybicki, ekspert CRM w firmie ARP Ideas Sp. z o.o.

 

GRM Game opiera się na rozwiązaniach aplikacji biznesowych i programów, wykorzystywanych w firmach do tworzenia przepływów pracy i przesyłania informacji. Pracownikom działów sprzedaży gra umożliwia zdobycie doświadczenia i doskonalenie umiejętności, zaś kadrze zarządzającej pozwala śledzić efekty wirtualnej „pracy” personelu. Ponadto, dyrektor sprzedaży otrzymuje informację zwrotną na temat tego, którzy pracownicy są lepsi, a którzy powinni jeszcze popracować nad swoimi technikami sprzedaży.

 

CRM SIM jest dosyć ciekawym połączeniem technologii. Mamy interface aplikacji biznesowej, a pod spodem cały świat kupujących symulujemy za pomocą Workflow Foundation, czyli narzędzia typowo biznesowego. Zrobiliśmy grę, bazując właściwie na rozwiązaniach biznesowych – wyjaśnia Ambroży Rybicki.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra