Nowy Styl Group logoDorbud S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoOnyx Business Point logoAluprof S.A. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoINTERBIURO logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoPorto Office B Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKwiaty dla biura logoLobos Nieruchomości logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoTorus logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoOmnitech Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKart Sp. z o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoSpectra Development logoSchüco International Polska logoBusiness House logoGTV Lighting logoArchicom logoEcho Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoFYI Commercial Consulting logoOlivia Business Centre logoAgrobex Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoCity Space logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoCHB14 logoLC Corp S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
raport wyd 2017

Gra zamiast szkolenia

Nowoczesne aplikacje biznesowe umożliwiają połączenie rozrywki i nauki. Dzięki nim pracownicy mogą łatwiej opanować techniki sprzedaży czy zarządzania relacjami z klientem.

Przykładem aplikacji biznesowej, ułatwiającej pozyskanie i utrzymanie klientów jest CRM Game, łącząca cechy aplikacji i gry. Interaktywne narzędzia potrafią symulować strukturę realnej firmy, pozwalają poznać mechanizmy i procesy zachodzące pomiędzy różnymi działami przedsiębiorstwa, a także klientami. Korzystając z nich, pracownik może sprawdzić swoje umiejętności w praktyce, śledzić postępy i... popełniać błędy, z których wyciągnie cenną naukę na przyszłość – do wykorzystania w realnej sytuacji biznesowej. Połączyliśmy grę strategiczną z interface'em, który jest aplikacją biznesową. Grając, poprawia się swoje umiejętności CRM-owe. W grze też przekazujemy trochę informacji miękkich, czyli to, jak się sprzedaje i co trzeba umieć, żeby obsługiwać sprawnie tę aplikację – mówi Ambroży Rybicki, ekspert CRM w firmie ARP Ideas Sp. z o.o.

 

GRM Game opiera się na rozwiązaniach aplikacji biznesowych i programów, wykorzystywanych w firmach do tworzenia przepływów pracy i przesyłania informacji. Pracownikom działów sprzedaży gra umożliwia zdobycie doświadczenia i doskonalenie umiejętności, zaś kadrze zarządzającej pozwala śledzić efekty wirtualnej „pracy” personelu. Ponadto, dyrektor sprzedaży otrzymuje informację zwrotną na temat tego, którzy pracownicy są lepsi, a którzy powinni jeszcze popracować nad swoimi technikami sprzedaży.

 

CRM SIM jest dosyć ciekawym połączeniem technologii. Mamy interface aplikacji biznesowej, a pod spodem cały świat kupujących symulujemy za pomocą Workflow Foundation, czyli narzędzia typowo biznesowego. Zrobiliśmy grę, bazując właściwie na rozwiązaniach biznesowych – wyjaśnia Ambroży Rybicki.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra