COTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoARTSERVIS sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoArchicom logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoUNIMOR Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoPorto Office A Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoKontor logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoSpectra Development logoForbo Flooring Systems Polska logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBusiness House logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoNowy Styl Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoTétris Poland logoCity Space logoTorus logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Ruszyła II linia warszawskiego metra

Warszawskie metro, fot. flickr.com/a.wrotek
Warszawskie metro, fot. flickr.com/a.wrotek
Od zeszłej niedzieli 8 marca warszawiacy mogą korzystać z drugiej linii metra.

W bliskim sąsiedztwie ze stacjami otwartej w 1995 roku pierwszej linii warszawskiego metra znajduje się łącznie ok. 320 000 mkw. powierzchni biurowych. Więcej, bo aż 540 000 mkw. biur jest zlokalizowanych wokół przystanków wkrótce otwartej drugiej nitki metra. W najbliższych latach powierzchnia ta ma zwiększyć się o 210 ooo mkw. - taki wolumen powierzchni obecnie powstaje w tych strefach.

 

II linia metra będzie doskonałym rozwiązaniem dla osób dojeżdżających do pracy zwłaszcza, że w niedalekiej przyszłości w pobliżu stacji II linii metra podaż powierzchni biurowej przekroczy milion metrów kwadratowych - dodaje Bartosz Kozieł, członek zarządu firmy Nuvalu Polska, doradcy na rynku nieruchomości komercyjnych.

 

Z warszawskiego metra codziennie korzysta ponad 500 000 osób. Druga linia będzie przebiegać w okolicach Ronda ONZ i Ronda Daszyńskiego będących jednymi z kluczowych ośrodków biznesowych stolicy. Cała trasa połączy Wolę z Pragą i będzie miała sześć kilometrów długości. Prace nad budową drugiej linii rozpoczęły się w drugiej połowie 2011 roku. Drążenie tuneli zakończyło się w listopadzie 2013 roku.

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra