Art-Deweloper Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoLobos Nieruchomości logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoVastint Poland Sp. z o.o. logoTorus logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoBusiness House logoPRO-INVEST S.A. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoSpectra Development logoKart Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoCity Space logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoNowy Styl Group logoDorbud S.A. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoINTERBIURO logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoUNIMOR Development S.A. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoCOTEX Office Centre logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoPorto Office B Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoCHB14 logoPartner Capital Group logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoFYI Commercial Consulting logoAgrobex Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoArchicom logoDEVCO Sp. z.o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoEcho Investment logoOmnitech Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoGTV Lighting logoOnyx Business Point logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
raport wyd 2017

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra