COTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoVantage Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoFYI Commercial Consulting logoForbo Flooring Systems Polska logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoArchicom logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoARTSERVIS sp. z o.o. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoSpectra Development logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoEcho Investment logoINTER-BUD logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTERBIURO logoPorto Office A Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoLC Corp S.A. logoAluprof S.A. logoKontor logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoGhelamco Poland logoCity Space logoGTV Lighting logoBusiness House logoHAVRE Sp. z o.o. logoTétris Poland logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoTorus logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra