Kwiaty dla biura logoOlivia Business Centre logoCity Space logoARTSERVIS sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoDEVCO Sp. z.o.o. logoINTERBIURO logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoForbo Flooring Systems Polska logoTorus logoCOTEX Office Centre logoFYI Commercial Consulting logoKart Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoPodium Investment logoUNIMOR Development S.A. logoRIS Kotes logoBusiness House logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAluprof S.A. logoVantage Development S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTER-BUD logoTétris Poland logoNowy Styl Group logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoSpectra Development logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Galicyjska - duży
mantra