BC INVESTMENTS sp z o.o. logoGłówka Pracuje logoAgrobex Sp. z o.o. logoOnyx Business Point logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoHAVRE Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoCity Office logoOlivia Business Centre logoSchüco International Polska logoKwiaty dla biura logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoBusiness House logoTorus logoPorto Office B Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArchicom logoGhelamco Poland logoCity Space logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoEcho Investment logoDEVCO Sp. z.o.o. logoSpectra Development logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoCHB14 logoOmnitech Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoUNIMOR Development S.A. logoLC Corp S.A. logoPRO-INVEST S.A. logoINTERBIURO logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoGTV Lighting logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoAluprof S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra