Doradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoTriGranit Corporation logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoLobos Nieruchomości logoCOTEX Office Centre logoHAVRE Sp. z o.o. logoCHB14 logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoBusiness House logoEcophon Saint-Gobain logoEcho Investment logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDorbud S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoFYI Commercial Consulting logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoKwiaty dla biura logoOmnitech Sp. z o.o. logoPartner Capital Group logoPRO-INVEST S.A. logoTorus logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoALLCON INVESTMENT logoVastint Poland Sp. z o.o. logoArchicom logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoBREMA Sp. z.o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAgrobex Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKart Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoGhelamco Poland logoWOMAK HOLDING logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoCity Space logoAluprof S.A. logoINTERBIURO logoHexagon logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoSawig Invest Group logoOlivia Business Centre logoUNIMOR Development S.A. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoPorto Office B Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Pawilon Polski na EXPO 2015 odwiedziło ponad 1,6 mln gości

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób.

31 października br. zakończyła się Wystawa Światowa EXPO 2015 w Mediolanie. W ciągu 6 miesięcy jej trwania rodzimą ekspozycję odwiedziło łącznie 1 670 312 osób. Udział Polski w tej prestiżowej wystawie umożliwił zaprezentowanie potencjału eksportowego kraju w sektorze rolno-spożywczym, a także innych dziedzinach gospodarczych będących wyznacznikiem silnej pozycji rodzimego rynku jako partnera gospodarczego świata. Na promocję polskiej branży rolno-spożywczej składały się m.in. pokazy kulinarne, debaty, spotkania promocyjne czy konferencje. Ponadto zorganizowano wydarzenia mające na celu promowanie sektora ICT, wzornictwa przemysłowego czy technologii kosmicznych. Polska ekspozycja podczas EXPO 2015 obejmowała także m.in. prezentacje Polski Wschodniej, województwa pomorskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zaprezentowano również potencjał rodzimych regionów, atrakcyjność dziedzictwa kulturowego, a także polskiej przyrody.

 

Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 uzupełniony został przez program gospodarczy obejmujący Mediolan oraz całe Włochy. Polegał on na organizacji misji gospodarczych, stoisk narodowych na targach branżowych, konferencji naukowych czy seminariów. Realizacja programu gospodarczego miała na celu m.in. przedstawienie Polski, jako atrakcyjnego partnera na rynku międzynarodowym. 

 

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra