Giant

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

Lista wydarzeń

Miasto : Warszawa
Miejsce : Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58
Data : 23.09.2014
Godzina : 08:30 - 16:00
Status : zakończone
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM”

23 września 2014r., Warszawa

 

„Krok ku lepszemu”

 

To hasło przyświecające konferencji poświęconej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z klientem, w których coraz częściej pomagają nowoczesne rozwiązania, takie jak systemy CRM i ERP, pozwalające na optymalizację oraz usprawnienie pracy firmy. Podczas konferencji eksperci na co dzień korzystający z ww. systemów, omówią ich wady, zalety i potencjał.

 

Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:

 

SESJA: ERP - platforma dla rozwoju

Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:

1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:

  • wsparcie kluczowych procesów biznesowych
  • optymalizacja wykorzystania zasobów
  • zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
  • zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
  • obieg dokumentów
  • zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
  • zarządzanie transportem, logistyką i magazynem

2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP

  • konieczność czy moda - mobilny system ERP
  • wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia

 

SESJA: CRM - integralna część systemu

Wyzwania dla CRM - zagadnienia tematyczne:

1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM

  • utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
  • optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
  • automatyzacja sprzedaży i usług
  • automatyzacja transakcji finansowych
  • profilowanie klienta
  • raportowanie, analiza i kontrola
  • CRM a zarządzanie wiedzą

2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo

  • dostępność informacji - mobilny CRM
  • wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji

 

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie
  • Kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, innowację oraz organizację firmy
  • Osób odpowiedzialnych za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
  • Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
  • Operacyjnej kadry kierowniczej działów produkcyjnych i technicznych
  • Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością
  • Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osób odpowiedzialnych za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
  • Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

Udział PŁATNY dotyczy przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (koszt - 1 000zł netto/os.).

Liczba miejsc ograniczona.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz