Giant

Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości

Lista wydarzeń

Miasto : Wrocław
Miejsce : Hotel Campanile
Data : 01.10.2014
Godzina : 09:00 - 17:00
Status : zakończone
Pobierz Adobe Flash Player

II edycja konferencji

Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości

01 października 2014, Wrocław

 

Konferencja kierowana jest zarówno do osób zajmujących się zawodowo branżą nieruchomości, jak i pasjonatów marketingu interaktywnego, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności oraz wiedzę z zakresu reklamy, promocji i działań marketingowych stosowanych w firmach deweloperskich.

 

Jak skutecznie prowadzić kompleksową obsługę procesu sprzedaży? Które nowoczesne narzędzia marketingowe są w tej branży najskuteczniejsze? W jaki sposób wykorzystać najnowsze trendy w marketingu internetowym? Odpowiedzi udzielą paneliści - eksperci z różnych dziedzin:

  • Maciej Górka, Ekspert ds. Komunikacji i Relacji z Klientem, Domiporta.pl
  • Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords
  • Michał Poręcki, PR Manager, Nowy Adres S.A.
  • Marta Skawińska, Prezes Zarządu, Blue Ocean Media S.A.
  • Piotr Winiarz, Dyrektor Sprzedaży, Click House
  • Ewelina Juroszek, Dyrektor ds. Sprzedaży, Atal
  • Jacek Kisiała, Prezes Zarządu, Extenvision
  • Mateusz Kokoszkiewicz, Dziennikarz, Gazeta Wyborcza
  • Joanna Kubiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Vantage Development
  • Robert Kulczycki, Specjalista ds. SEM, Grupa Polskapress
  • Łukasz Madej, Prezes Zarządu, ProDevelopment
  • Rafał Manecki, Project Manager, Blue Ocean Media S.A.
  • Eryk Nalberczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży, Lokum Deweloper
  • Mateusz Sobieraj, Media Director & Partner, Mediaverse
  • Tomasz Sujak, Dyrektor ds. Handlowych, Archicom


W programie:

1. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google Analytics, ale boicie się zapytać

  • Universal Analytics jako następca Google Analytics - jakie zmiany nastąpiły w analizie ruchu na stronie?
  • Informacje o skuteczności konwersji
  • Definiowanie niestandardowych celów
  • Rzadko wykorzystywane funkcjonalności

2. Czy remarketing może mieć zastosowanie przy sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych?

  • Skuteczność remarketingu jako narzędzia sprzedażowego
  • Efektywne wykorzystywanie list remarketingowych
  • Remarketing w aplikacjach mobilnych

3. Targi nieruchomości – sposób na faktyczną sprzedaż mieszkań czy „konkurs piękności” pomiędzy konkurencją?

  • Wystawiać się czy nie – analiza kosztów w stosunku do potencjalnych korzyści
  • Efektywny udział w targach, czyli same foldery na stoisku nie wystarczą
  • Wirtualne targi nieruchomości – dobry pomysł czy marketingowa wydmuszka?

4. Skuteczne kampanie marketingowe w sieci –kiedy i jak to się robi?

  • Optymalny model rozliczenia w zależności od zdefiniowanych celów
  • Model CPC – koszt za kliknięcie
  • Model CPA – koszt za akcję
  • Model CPL – koszt za pozyskanie danych kontaktowych

5. Outsorcing sprzedaży w branży deweloperskiej

6. Trzymać rękę na pulsie – nowe trendy w internetowym marketingu nieruchomości

  • Real Time Bidding, czyli aukcje reklamowe – z czym to się je?
  • Efektywność reklamy natywnej na portalach społecznościowych
  • Social media a rynek mieszkaniowy – czy to w ogóle ma sens?
  • Adserver- dedykowana sieć reklamowa dla deweloperów
  • Darmowy projekt- jak urzeczywistnić marzenia klientów o własnym M?

6. Przygotowywanie mediaplanu nie musi być koszmarem – jak odpowiednio zaplanować kampanię marketingową dla produktów mieszkaniowych? Case studies

  • Segment popularny, czyli jak dotrzeć do klienta kupującego swoje pierwsze lokum
  • Mieszkania o podwyższonym standardzie – akcentować jakość, cenę czy jeszcze coś innego?
  • Luksusowe apartamenty – produkt (i kampania) dla wymagającyc

 

Organizator:

Blue Ocean Media S.A. - agencja interaktywna, działająca na rynku od 2012 r., oferująca kompleksową obsługę marketingową podmiotów z branży nieruchomości. Firma zajmuje się m.in. projektowaniem stron www, tworzeniem serwisów internetowych i systemów informatycznych, a także oferuje usługi z zakresu rozmaitych projektów graficznych, w tym banerów reklamowych, kreacji flash'owych oraz wizualizacji w technologii 3D.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz