Inter-bud Fabryczna - duży

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia

Lista wydarzeń

Miasto : Warsaw
Miejsce : Polish Information and Foreign Investment Agency
Data : 17.02.2015
Godzina : 09:00 - 17:00
Status : zakończone
Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia

 

Liczba kanałów i narzędzi komunikacyjnych, wykorzystywanych w organizacjach nieustannie rośnie. Trend ten dotyczy nie tylko relacji z klientami, ale też komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy. Trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, odpowiadający na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. Odpowiednio dobrane narzędzia mogą pomóc w poprawieniu współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w relacjach z klientami, umożliwić uporządkowanie i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także uelastycznić pracę związaną z mobilnością.

 

Wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym, jak zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w firmie, zachęcamy do udziału w konferencji:

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia

17 lutego | Warszawa

 

Podczas wydarzenia omówione zostaną najnowsze narzędzia komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania.

 

W konferencji udział wezmą m.in.:

  • Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji,
  • Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji,
  • Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime,
  • Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute - Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji,
  • Grzegorz Frątczak - Projektant Czasu - CEO Solutions - 5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu.

 

Zagadnienia, jakie zostaną poruszone podczas wydarzenia:

  • ujednolicona platforma komunikacyjna,
  • systemy telekomunikacyjne,
  • interaktywna komunikacja multimedialna,
  • rozwiązania komunikacji głosowej,
  • rozwiązania contact center i call center,
  • systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
  • komunikacja „w chmurze",
  • komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
  • rozwiązania sprzętowe i akcesoria.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny dla:

  • kadry zarządzającej pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT, osób odpowiedzialnych za politykę pracy zdalnej,
  • osób zajmujących się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie), kierowników działów komunikacji, osób odpowiedzialnych za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się,
  • kierowników działów integracji systemów IT,
  • kierowników działów obsługi klienta i Call Center,
  • osób odpowiedzialnych za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych,
  • osób z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
  • dyrektorów działów handlowych, osób odpowiedzialnych za realizację planów sprzedażowych.

 

Rejestracja>>>


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra