Giant

CP Business Center przyciąga najemców

art. sponsorowany
|
Spółka Control Process S.A. zarządza biurowcem CP Business Center
Powierzchnia biurowa w CP Business Center, fot. Control Process S.A.
W krakowskiej dzielnicy Podgórze trwa proces komercjalizacji nowoczesnego, wielofunkcyjnego budynku biurowego CP Business Center. Jednym z pierwszych najemców jest międzynarodowa firma Philip Morris International.

Krakowski biurowiec CP Business Center został skomercjalizowany w 50 proc. Na początku roku firma Philip Morris International podpisała umowę ze Spółką Control Process S.A., zarządzającą obiektem na najem powierzchni biurowej oraz magazynowej. Wybór CP Business Center przez wielką, międzynarodową firmę podkreśla prestiż inwestycji. Nowe miejsce pracy zyskają tam pracownicy Działu Handlowego PMI. Na terenie budynku znajduje się również siedziba spółki Control Process S.A. — znanego przedsiębiorstwa z branży budownictwa specjalistycznego, zajmującego się realizacją obiektów w systemie „pod klucz”. W czasie swojej działalności, firma zdobyła wiele nagród i wyróżnień branżowych.

 

Dogodna lokalizacja

 

Budynek CP Business Center znajduje się w Krakowie, przy ul. Obrońców Modlina. Jego lokalizacja nie jest przypadkowa — dzielnica Podgórze to miejsce kojarzące się z przemysłem i biznesem. Dzięki rozwiniętej sieci komunikacji miejskiej, najemcy mogą sprawnie przemieszczać się do pozostałych części Krakowa. Wystarczy przejść 100 m, by dostać się na przystanek autobusowy, a ok. 1500 m dzieli obiekt od pętli tramwajowej. Dobre połączenie z innymi miastami zapewnia położenie niedaleko obwodnicy, z dogodnym wyjazdem na drogę A4 w kierunku Katowic lub Rzeszowa.

 

Funkcjonalność i nowoczesność

 

Składający się z 5 kondygnacji obiekt oferuje 3959 mkw. powierzchni użytkowej. Składa się na nią m.in. przestrzeń biurowa i magazynowa (200 mkw.). Budynek wyróżniają funkcjonalność i nowoczesność — w ten sposób nawiązano do strategii działania firmy Control Process S.A., która stawia przede wszystkim na innowacyjność i wysoką jakość usług. Projekt budynku przygotowała firma F11, natomiast funkcję głównego wykonawcy fit-outu pełniła firma Control Process.

 

Komfort dla najemców

 

Prestiż inwestycji podkreślają zarówno nowoczesna elewacja z nocnym oświetleniem LED, jak i dodatkowe udogodnienia wewnątrz budynku. O komfort najemców zadbano, zapewniając recepcję czynną przez całą dobę, windę osiągającą prędkość 1 m/s, klimatyzację czy systemy BMS i IT. Inwestor wprowadził rozwiązania sprzyjające ochronie środowiska i służące zdrowiu pracowników.

Przejawia się to m.in. w zastosowaniu energooszczędnego oświetlenia LED, wentylacji i filtrów oczyszczających powietrze, a także zaprojektowaniu miejsc postojowych dla rowerów na parkingu wewnętrznym. Dzięki rezerwowemu zasilaniu sieci IT nieprzewidziane sytuacje nie zakłócą pracy najemców. Dodatkowym udogodnieniem jest to, że nie trzeba wynajmować całych pięter — poszczególne kondygnacje można podzielić na dwa oddzielne skrzydła. Istnieje również możliwość urządzenia biura jako open space. Bezpieczeństwo zapewnią kontrola dostępu oraz czujniki dymu i ciepła. Z myślą o pracownikach, na parterze zaplanowano restaurację.

 

Dbamy o środowisko

 

Budynek wyposażony jest w instalację fotowoltaiczną o mocy 40 kW, obecnie trwają prace montażowe kolejnych paneli o wydajności 50 kW. System fotowoltaiczny o docelowej mocy 90 kW usytuowany będzie na dachu.

 

Obiekt oddany do użytkowania

 

Prace budowlane związane z powstawaniem budynku rozpoczęły się już w maju 2016 r. Tym samym CP Business Center był pierwszym nowoczesnym, wielofunkcyjnym obiektem biurowym w dzielnicy Podgórze-Rybitwy. Na początku 2019 r. został oddany do użytkowania, a aktualnie najemcy mogą już wprowadzać się do nowych biur.

 


2.0
Napisz pierwszy komentarz