Kinnarps Polska

Innowacyjny system od Tork

art. sponsorowany
|
System papieru toaletowego Tork  Mid-size bez gilzy
System papieru toaletowego Tork Mid-size, fot. materiały prasowe
Przedsiębiorstwa dążą do ograniczania ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla. Essity, właściciel marki Tork, jest uznanym liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.

Rosnące oczekiwania i przepisy europejskie stawiają coraz wyższe wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Tork nieustannie pomaga klientom, inwestując w innowacyjne rozwiązania, które wspierają cele biznesowe, poprawiają komfort pracy i zmniejszają negatywny wpływ na środowisko. W tym celu Tork opracował system papieru toaletowego Tork Mid-size bez gilzy, pozwalający zmniejszyć ślad węglowy w porównaniu z tradycyjnym papierem toaletowym o 11 proc.

 

System Tork Mid-size bez gilzy to 100 proc. papieru toaletowego. Marka Tork zrezygnowała z gilzy, aby menedżerowie obiektów mogli zmniejszyć ilość odpadów, ograniczyć emisję dwutlenku węgla i poprawić wydajność ekip sprzątających.


Używanie bezgilzowych rolek pozwala:

  • 88 proc. zmniejszyć ilość odpadów z papieru toaletowego
  • zredukować ilość odpadów o 1000 kg rocznie
  • zużyć rocznie 3000 mniej worków na odpady


Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników, które pokazują, że skupianie się na innowacjach korzystnie wpływa nie tylko na naszych klientów, ale także na środowisko – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork.


Bezgilzowa rolka papieru toaletowego Tork Mid-size jest innowacyjnym sposobem na zmniejszenie ilości odpadów z toalet, a mniej odpadów oznacza więcej czasu i pieniędzy. Tradycyjne rolki konsumenckie mają zwykle 18–25 m długości i często projektowane są tak, aby wyglądać na większe, niż są w rzeczywistości. Jedna rolka bez gilzy to 113 m 2-warstwowego papieru.


Papier toaletowy Tork Mid-size bez gilzy oraz podwójne dozowniki zapewniają nie tylko dłuższy czas korzystania z papieru i mniej odpadów, lecz przyczyniają się również do zadowolenia gości. Dozownik Mid-size zajmuje niewiele miejsca na ścianie, mieszcząc 2 kompaktowe wkłady o długości 9 tradycyjnych rolek papieru toaletowego. Ponadto dozownik można w dowolnym momencie łatwo uzupełnić, co zapewnia elastyczną
i wydajną konserwację.


 

W restauracji, na uniwersytecie czy w ogromnym biurowcu – Tork pomaga personelowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – na gościach. Marka namawia do porzucenia tradycyjnych rozwiązań i wypróbowania nowego systemu papieru toaletowego Tork Mid-size bez gilzy. Więcej informacji na www.tork.pl/coreless.

 

Marka Tork

 

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl
 

Essity

 

Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials" (podstawowe) i „necessities" (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 47 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2018 r. wyniosła ok. 118,5 mld koron szwedzkich (11,6 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com.


0.0
Tagi: Tork
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra