Vastint Poland Sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoTorus logoSpectra Development logoBusiness House logoForbo Flooring Systems Polska logoFYI Commercial Consulting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoCity Space logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoINTERBIURO logoVantage Development S.A. logoArchicom logoARTSERVIS sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoHAVRE Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTER-BUD logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoAluprof S.A. logoUNIMOR Development S.A. logoTétris Poland logoPodium Investment logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKontor logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nowa inicjatywa Groupona dla przedsiębiorców

Rozpoczyna się bezpłatny cykl warsztatów edukacyjnych Groupon Business Club, kierowany do małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem realizowanego przez firmę Groupon projektu jest przekazanie wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań marketingowych, technologicznych i sprzedażowych, które pozwolą przedsiębiorcom na zwiększenie swojej konkurencyjności. Warsztaty realizowane są przez Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan oraz AIP Business Link.

Warsztaty Groupon Business Club są elementem konsekwentnie realizowanej strategii, w której Groupon ma być nie tylko platformą sprzedażową, ale także ważnym narzędziem wspierającym rozwój lokalnych firm. Zależy nam na budowaniu długotrwałych i stabilnych relacji z przedsiębiorcami i zapoczątkowany właśnie cykl warsztatów ma nam w tym pomóc. Do skutecznego rozwoju i zdobycia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorcom potrzebne jest lepsze zrozumienie obecnej sytuacji makroekonomicznej oraz poznanie dobrych praktyk biznesowych. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy zarówno ekspertów Konfederacji Lewiatan, jak i odnoszących sukcesy przedsiębiorców, chętnych podzielić się swoimi doświadczeniami –  wyjaśnia Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

W Polsce sektor małych i średnich przedsiębiorstw stanowi napędową siłę gospodarki. Działa tutaj 1,87 mln firm, a 90 proc. partnerów firmy Groupon to przedsiębiorstwa zatrudniające mniej niż 20 osób. Barierą rozwoju MSP jest niestety, szczególnie w początkowej fazie wzrostu firmy, ograniczony dostęp do źródeł finansowania, a przez to – brak środków na niezbędne działania marketingowe.

Polscy przedsiębiorcy swoją działalność i rozwój finansują w zdecydowanej większości ze środków własnych. Tymczasem istnieją względnie łatwo dostępne rozwiązania, które oprócz kapitału pozwalają pozyskać kontakty biznesowe i know how – zauważył dr Jacek Adamski, szef Lewiatan Business Angels.

O sposobach skutecznej promocji, dostępnej dla mniejszych firm pod względem finansowym, mówić będą zaproszenie eksperci podczas warsztatów organizowanych przez Groupon Polska. Projekt będzie miał miejsce w pięciu miastach – Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i dwukrotnie w Warszawie. Wszystkie spotkania odbędą się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej – AIP Business Link.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra