Giant

Promocja Szczecina

Na potrzeby kampanii reklamowej miasta, Jones Lang LaSalle opracował raport o rynku nieruchomości.

Jones Lang LaSalle przygotował „Raport o szczecińskim rynku nieruchomości”, zawierający informacje o ogólnej sytuacji ekonomicznej regionu oraz przegląd lokalnego rynku nieruchomości. Agencja, która doradza urzędowi miasta włączyła się w ten sposób w kampanię promocyjną Szczecina.

Szczecin jest jednym z ośmiu największych miast w kraju. Jego potencjał wynika przede wszystkim ze strategicznej lokalizacji: bliskości do granicy niemieckiej i morza; dobrej sieci komunikacji drogami lądową, morską i powietrzną; oraz posiadanego zaplecza pracowników. W mieście prowadzonych jest wiele przedsięwzięć, mających na celu poprawę infrastruktury. Obserwuje się także wzmożoną aktywność deweloperów w sektorze nieruchomości komercyjnych. Wierzymy, iż „Raport o szczecińskim rynku nieruchomości” okaże się skutecznym narzędziem w pozyskaniu przez miasto nowych projektów – stwierdził Maciej Agaciński z Urzędu Miasta Szczecina. Spodziewamy się dalszego napływu inwestorów, w szczególności mocno aktywnego ostatnio sektora BPO/SSC – dodał.

Projekt doradczy zrealizowany dla Szczecina jest kolejnym przykładem współpracy Jones Lang LaSalle z samorządami lokalnymi, która ukierunkowana jest na rzecz planowania strategii rozwoju polskich miast.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz