HAVRE Sp. z o.o. logoEcho Investment logoAgrobex Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoCOTEX Office Centre logoKontor logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoPodium Investment logoUNIMOR Development S.A. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoGhelamco Poland logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoGTV Lighting logoDEVCO Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoTorus logoPorto Office A Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArchicom logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoLC Corp S.A. logoBusiness House logoNowy Styl Group logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTERBIURO logoOlivia Business Centre logoSpectra Development logoVastint Poland Sp. z o.o. logoTétris Poland logoCity Space logoVantage Development S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Rozpoczynają się Targi Porta 2014

26 marca rozpoczynają się trzydniowe Targi Porta 2014, odbywające się w Ełku i Suwałkach.

Targi dedykowane są Partnerom firmy Porta KMI Poland i odbędą się na terenie zakładów produkcyjnych firmy w Ełku i Suwałkach. Podzielone zostaną na dziewięć stref, które pozwolą uczestnikom na zapoznanie się z nowościami i trendami na rynku.

 

Tegoroczne wydarzenie jest już drugą edycją Targów Porta. W zeszłym roku w głównej siedzibie firmy w Bolszewie k. Gdańska spotkało się ponad 1300 przedstawicieli Autoryzowanych Dealerów i Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. W 2014 r. organizator, czołowy polski producent wysokiej jakości drzwi, zaprosił gości do fabryk, gdzie w dniach 26-28 marca zaprezentuje produkty dostępne w swojej ofercie.

 

Na targach uczestnicy obejrzeć będą mogli premierowe kolekcje i znane już produkty, a także nowatorskie rozwiązania, zaprezentowane w strefie Hi-Tech.

 

Partnerskie i oparte na otwartości relacje z siecią sprzedaży są dla nas priorytetem. Sukces pierwszej edycji Targów Porta potwierdził, że idea spotkania, będącego platformą wymiany doświadczeń i wzmacniania relacji biznesowych, była doskonałą odpowiedzią na potrzeby naszych Partnerów. Dlatego w tym roku spotykamy się ponownie, mam nadzieję, że w jeszcze większym gronie – powiedział Artur Pęksyk, Szef Marketingu Porta KMI Poland. Oprócz naszej aktualnej oferty produktowej, podczas targów, przedstawimy naszym Partnerom m.in. nowe narzędzia, które pozwolą nam nie tylko na sprawniejszą komunikację, ale przede wszystkim dostarczą nową wartość naszym Klientom, otwierając przed nimi nowe możliwości aranżacji wnętrz.

 

Na Targach Porta 2014 nie zabraknie także specjalnej strefy dla montażystów. Pozwoli ona na obejrzenie m.in. pokazów montażu drzwi zewnętrznych, jak również zaczerpnięcia porad od ekspertów.


0.0
Tagi: Targi Porta
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra