WEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoSpectra Development logoINTER-BUD logoNowy Styl Group logoPorto Office A Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoCity Space logoTétris Poland logoPodium Investment logoKontor logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoEcho Investment logoVantage Development S.A. logoForbo Flooring Systems Polska logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoGTV Lighting logoFYI Commercial Consulting logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArchicom logoAgrobex Sp. z o.o. logoBusiness House logoCOTEX Office Centre logoLC Corp S.A. logoGhelamco Poland logoUNIMOR Development S.A. logoINTERBIURO logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoTorus logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoARTSERVIS sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Problemy na rynku ksero

Nowe technologie pozwalają niemal o połowę ograniczyć kopiowanie i drukowanie dokumentów. Dla producentów urządzeń biurowych to z jednej strony duże wyzwanie, a z drugiej szansa na zwiększenie obrotów.

Borykamy się z tym, że rynek drukowania i kopiowania maleje – mówi Rafał Kozdryk, dyrektor handlowy Xerox Polska. – To jest około 3 proc. w skali roku. Dlatego musimy trochę odejść od tego modelu, który mieliśmy do tej pory i w regionie, i w Polsce, czyli od sprzedawania urządzeń i prostych usług z tym związanych.

 

W związku z zachodzącymi zmianami, firma Xerox zamierza oferować klientom urządzenia oraz usługi, pozwalające na optymalizację procesów związanych z dokumentami i zarządzaniem nimi. Nowy model to „Next Generation MPS”. Odchodzimy od tradycyjnych modeli, takich jak drukowanie czy kopiowanie, chyba że w formie usługi outsourcingowej, czyli z finansowaniem. Idziemy w stronę optymalizacji procesu pracy z dokumentami, zarządzania dokumentami i efektywności korzystania z dokumentów w formie elektronicznej – mówi Rafał Kozdryk.

 

Dotychczasowe metody, polegające na powielaniu i rozsyłaniu papierów były bardzo kosztowne, a unowocześnienie tradycyjnego obiegu dokumentów w firmie może oznaczać realne oszczędności. Kilka procent wydatków dużych przedsiębiorstw jest związanych z drukiem i kopiowaniem – ocenia dyrektor handlowy Xerox Polska. – To jest sytuacja, która w przypadku dużych przedsiębiorstw przekłada się na bardzo duże pieniądze. W związku z tym Xerox już od dawna ma ofertę związaną z optymalizacją, ale nie tylko optymalizacją procesów, lecz także kosztów. To zaczyna się oczywiście audytem i wypracowaniem specyficznego modelu dla firmy, który pozwoli tej firmie oszczędzić pieniądze, a są to oszczędności nawet rzędu 40 proc.

 

Dla firm z branży nowe rozwiązania to szansa na rozwój. Nasza strategia sprzedażowa w Polsce jest budowana na następne trzy lata. Zakłada jeden główny cel: musimy rosnąć dwucyfrowo – podkreśla dyrektor Rafał Kozdryk z Xerox Polska. – Pracujemy nad nową ofertą, pracujemy nad wsparciem pokrycia rynku i nad zespołami sprzedaży, wszystko po to, by można było ten wynik osiągnąć.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Podium Park banner duży
mantra