INTERBIURO logoTorus logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoOmnitech Sp. z o.o. logoGłówka Pracuje logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoUNIMOR Development S.A. logoCity Space logoHAVRE Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoVastint Poland Sp. z o.o. logoSpectra Development logoPorto Office B Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoAluprof S.A. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoBusiness House logoTétris Poland logoLobos Nieruchomości logoAgrobex Sp. z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoNowy Styl Group logoCity Office logoKart Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFYI Commercial Consulting logoOlivia Business Centre logoOnyx Business Point logoEcho Investment logoArchicom logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoGhelamco Poland logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoCOTEX Office Centre logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCHB14 logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Firmy stawiają na mobilność

W polskich firmach rośnie zapotrzebowanie na technologie mobilne, pozwalające przedsiębiorcom zaoszczędzić czas, zmniejszyć ograniczenia lokalizacyjne i zwiększyć skuteczność pracy.

Używanie smartfonów to sposób na poprawienie skuteczności działania wielu firm. Dzięki technologiom mobilnym firmy mają dostęp zarówno do zasobów wewnętrznych firmy z różnych miejsc, co pozwala pracownikom mobilnym na bardziej efektywne zarządzanie informacją, jak i dotarcie do klientów, którzy znajdują się w różnych częściach kraju czy świata. Technologie mobilne zmniejszają ograniczenia geograficzne, lokalizacyjne oraz przyspieszają efektywność pracy przedsiębiorstwa – uważa Marcin Reichman z Microsoft Devices.

 

Oszczędność czasu przekłada się na oszczędność pieniędzy i optymalizację działań biznesowych. Przykładowo, dyrektor finansowy, mający dzięki chmurze dostęp do wszystkich zasobów firmy, łatwiej i szybciej może zweryfikować dane; a agenci handlowi i zespoły sprzedaży, wykorzystujący w pracy urządzenia mobilne, mają stały dostęp do najnowszych informacji produktowych czy zaktualizowanych cenników. Pozwala im to szybko reagować na zmiany rynkowe i dostosowanie do nich oferty.

 

W ostatnich latach tradycyjne komórki sukcesywnie zastępowane są smartfonami. Przybywa osób korzystających z mobilnej poczty, kalendarza i oprogramowania, związanego z możliwością zarządzania zadaniami pracownika.

 

Zapotrzebowanie na urządzenia mobilne szybko rośnie. Związane jest to przede wszystkim z rozwojem technologii chmurowej, szeroko pojętej mobilności oraz aplikacji mobilnych. Firmy coraz bardziej stawiają na mobilność swoich pracowników, w związku z tym coraz więcej smartfonów ląduje w kieszeniach klientów biznesowych – komentuje Reichman.

 

Na zachodzące w społeczeństwie zmiany szybko reaguje rynek oprogramowania, który dostarcza coraz to nowych narzędzi, w tym specjalistycznych aplikacji, pozwalających na zarządzanie klientami. Ponadto smartfony umożliwiają dostęp do takich narzędzi biurowych, jak edytory tekstu czy arkusze kalkulacyjne.

Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra