Business House logoTorus logoOlivia Business Centre logoKart Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoTétris Poland logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoINTER-BUD logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoPodium Investment logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoAgrobex Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVantage Development S.A. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoCity Space logoRIS Kotes logoDEVCO Sp. z.o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoPorto Office A Sp. z o.o. logoSpectra Development logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoVastint Poland Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoGTV Lighting logoNowy Styl Group logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

GTC z nowym logiem i strategią

Nowe logo firmy GTC
Nowe logo spółki Globe Trade Centre (GTC) symbolizuje nową strategię przyjętą przez firmę oraz jest zapowiedzią jej rozwoju.

GTC, działające w sektorze nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej, zaprezentowała nowe logo, które jest symbolem ewolucji firmy, rozpoczętej przez zmiany dokonane w strukturze akcjonariatu spółki. Wspomniana zmiana polegała na przejęciu przez największego posiadacza akcji firmy, funduszu Lone Star, ok. 55% udziałów GTC. W rezultacie firma przyjęła nową strategię polegającą na m.in. inwestowaniu w regionalne oraz dochodowe nieruchomości, zwiększanie dochodów za pomocą aktywnego zarządzania obecnym portfelem nieruchomości oraz wzmocnieniu przepływu środków pieniężnych poprzez realizację wybranych inwestycji deweloperskich.

 

Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w regionie, szerokiemu portfelowi rentownych nieruchomości, znacznemu potencjałowi wzrostu poprzez nowe inwestycje w regionie, starannie wybranym akwizycjom oraz zgodzie naszych akcjonariuszy na zwiększenie kapitału jesteśmy gotowi, by ponownie przyspieszyć nasz wzrost. Nasze nowe logo jest symbolem tych zmian oraz rozwoju, którego kolejne etapy osiągamy z korzyścią dla naszych inwestorów, najemców, pracowników i lokalnych społeczności – powiedział Thomas Kurzmann, GTC Chief Executive Officer.

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra