Interbiuro - duży

GTC z nowym logiem i strategią

Nowe logo firmy GTC
Nowe logo spółki Globe Trade Centre (GTC) symbolizuje nową strategię przyjętą przez firmę oraz jest zapowiedzią jej rozwoju.

GTC, działające w sektorze nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej, zaprezentowała nowe logo, które jest symbolem ewolucji firmy, rozpoczętej przez zmiany dokonane w strukturze akcjonariatu spółki. Wspomniana zmiana polegała na przejęciu przez największego posiadacza akcji firmy, funduszu Lone Star, ok. 55% udziałów GTC. W rezultacie firma przyjęła nową strategię polegającą na m.in. inwestowaniu w regionalne oraz dochodowe nieruchomości, zwiększanie dochodów za pomocą aktywnego zarządzania obecnym portfelem nieruchomości oraz wzmocnieniu przepływu środków pieniężnych poprzez realizację wybranych inwestycji deweloperskich.

 

Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w regionie, szerokiemu portfelowi rentownych nieruchomości, znacznemu potencjałowi wzrostu poprzez nowe inwestycje w regionie, starannie wybranym akwizycjom oraz zgodzie naszych akcjonariuszy na zwiększenie kapitału jesteśmy gotowi, by ponownie przyspieszyć nasz wzrost. Nasze nowe logo jest symbolem tych zmian oraz rozwoju, którego kolejne etapy osiągamy z korzyścią dla naszych inwestorów, najemców, pracowników i lokalnych społeczności – powiedział Thomas Kurzmann, GTC Chief Executive Officer.

 


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Interbiuro - duży
mantra