Archicom logoINTERBIURO logoAgrobex Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoSpectra Development logoTorus logoNowy Styl Group logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoPodium Investment logoCOTEX Office Centre logoUNIMOR Development S.A. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoBusiness House logoPorto Office A Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoKontor logoForbo Flooring Systems Polska logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAluprof S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoTétris Poland logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoHAVRE Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Lista wydarzeń

Miasto : Warszawa
Miejsce :
Data : 22.01.2014
Godzina : 09:10 - 16:10
Status : zakończone

Pozyskanie współCzesnego klienta...

Rozpoznanie jego potrzeb...

Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy...

 

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu.

Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.

Spotkanie to początek. Współpraca to postęp. Pozostanie razem to sukces
Henry Ford

 

Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Porozmawiamy o relacjach, sprzedaży, marketingu i systemach CRM.


Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM a zarządzanie wiedzą

Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!

Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:

- Marketingu

- Sprzedaży

- Handlowego

- IT

- BOK

  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
  • Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy

* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji

Zgłoś swój udział >>>


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Conrad duży
mantra