Torus logoINTER-BUD logoCOTEX Office Centre logoUNIMOR Development S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoSpectra Development logoArchicom logoVantage Development S.A. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFYI Commercial Consulting logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAluprof S.A. logoCity Space logoOlivia Business Centre logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoNowy Styl Group logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoForbo Flooring Systems Polska logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoBusiness House logoKontor logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTétris Poland logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Administrative Directors Summit

Lista wydarzeń

Miasto : Warszawa
Miejsce : Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Data : 05.06.2014 - 06.06.2014
Godzina : 09:00 - 17:00
Status : zakończone
Administrative Directors Summit

Optymalizacja strategii najmu i procesów administracyjnych. Wyzwania. Możliwości. Rozwiązania.

5-6 czerwca 2014 Warszawa

 

Nowoczesne biuro to synonim dobrze prosperującego biznesu gdzie optymalne zarządzanie procesami administracji przekłada się na efektywność i lojalność pracowników oraz dodatnie wyniki finansowe firmy. Na Forum Dyrektorów Administracyjnych poddamy analizie koszty i korzyści wynikające z inwestycji w nowoczesne i funkcjonalne biuro zarówno pod kątem usprawnienia efektywności procesów komunikacji i administracji jak również przyjaznej budżetowi i środowisku strategii lokalowej oraz adaptacji przestrzeni biurowej do zmieniających się potrzeb korporacyjnych, technicznych i wizerunkowych.

 

Celem spotkania jest wymiana dobrych praktyk i wsparcie procesów optymalizacji zarządzania administracją i komunikacją w firmie. Eksperci Forum przedstawią przykłady adaptacji przestrzeni biurowej i standaryzacji usług outsourcingowych, oraz ocenią ich wpływ na obniżenie kosztów, poprawę komunikacji i sprawne monitorowanie usług.

 

Wymiana doświadczeń usprawni relacje pomiędzy najemcą a właścicielem i zarządcą nieruchomości już na etapie negocjowania warunków umowy najmu. Dokonamy szczegółowej oceny realnej wartości, kosztów operacyjnych i funkcjonalności „zielonego” biurowca oraz sprawdzimy jak takie środowisko pracy wpływa na lojalność i produktywność pracowników.

 

Zapraszamy do Warszawy na spotkanie Dyrektorów Administracyjnych i top managerów, gdzie poznamy metody skutecznego generowania oszczędności kosztów użytkowych, podniesienia efektywności strategii lokalowej i wydajności procesów administrowania biurem.

 

Proponowane zagadnienia:

1. BUDOWANIE SKUTECZNEJ STRATEGII LOKALOWEJ

  • Przegląd najnowszych trendów i zmian na rynku nieruchomości komercyjnych, ranking kluczowych lokalizacji w Polsce
  • Kluczowe kryteria przy poszukiwaniu i wyborze nowej lokalizacji – użyteczna check-lista najemcy
  • Ocena realnej wartości, kosztów i korzyści z najmu certyfikowanego budynku oraz analiza na ile ‘green lease’ przynosi zwrot z inwestycji

2. USPRAWNIENIE WSPÓŁPRACY Z WŁAŚCICIELEM i ZARZĄDCĄ NIERUCHOMOŚCI

  • Najważniejsze aspekty prawne i obszary ryzyka przy negocjowaniu umowy najmu
  • Budowa porozumienia między właścicielem i najemcą - dostosowanie wzajemnych oczekiwań i granic elastyczności - zobowiązania, rabaty, wsparcie techniczne
  • Budowa efektywnej komunikacji z zarządcą budynku

3. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW UŻYTKOWYCH

  • Sposoby generowania oszczędności eksploatacyjnych i obniżenie kosztów użytkowych biura
  • Możliwości podniesienia efektywności energetycznej budynku i obniżenia kosztów - wsparcie technologiczne
  • Ocena wartości dodanej najmu budynku certyfikowanego w LEED lub BREEAM na podstawie analizy „service charges”

4. OPTYMALIZACJA PROCESÓW ADMINISTRACJI I KOMUNIKACJI

  • Optymalizacja procesów zarządczych: korzyści z restrukturyzacji i standaryzacji usług outsourcingowych
  • Systemy optymalizacji procesów administracji, komunikacji i obiegu dokumentów
  • Fit out i adaptacja przestrzeni biurowej do zmiennych potrzeb korporacyjnych, technicznych i wizerunkowych

 

Wśród potwierdzonych prelegentów:

1. Jarosław Kamiński, Dyrektor Biura Administracji, PZU SA/PZU ŻYCIE SA

2. Maciej Lament, Procurement and Administration Director, Energa

3. Katarzyna Mazurek, Administration & Facilities Manager, AmRest

4. Marta Krawcewicz, Koordynatorka ds. finansowo-administracyjnych, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

5. Andrzej Pudło, Dyrektor ds. Wsparcia Biznesu, Fortum Power and Heat Polska

6. Rafał Marcyniuk, Dyrektor Departamentu Projektów i Nadzoru Właścicielskiego, Meritum Bank ICB SA

7. Adam Domański, Head of Real Estate and Investment Projects, mBank S.A.

8. Michał Dwurzyński, Dyrektor Departamentu Administracji, TUiR/TUnŻ Warta S.A.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra