Porto Office A Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoKontor logoDEVCO Sp. z.o.o. logoTorus logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoOlivia Business Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoBusiness House logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoSpectra Development logoUNIMOR Development S.A. logoNowy Styl Group logoPodium Investment logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTER-BUD logoAluprof S.A. logoVantage Development S.A. logoArchicom logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoTétris Poland logoForbo Flooring Systems Polska logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoVastint Poland Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoCOTEX Office Centre logoCity Space logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

50 najbardziej kreatywnych w biznesie nagrodzonych

Uczestnicy gali "50 najbardziej kreatywnych w biznesie"
Uczestnicy gali "50 najbardziej kreatywnych w biznesie"
27 lutego 2013 roku podczas uroczystej gali, organizowanej przez magazyn BRIEF, przedstawiono sylwetki „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”.

27 lutego 2013 roku w Galerii Opera Teatru Wielkiego w Warszawie miała miejsce uroczysta gala „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”, organizowana przez magazyn BRIEF. Wydarzeniu towarzyszyła debata pod hasłem „Kreatywność jako źródło sukcesu w biznesie”.

Głos podczas debaty wzięli Norbert Biedrzycki z MCI Management, Rafał Brzoska z Integer.pl, Ewa Magdalena Filipp, Teatr Wielki, Opera Narodowa, Paweł Kastory z DDB, dr Ewa Łabno-Falęcka z firmy Mercedes-Benz Polska, Jarosław Sroka z Kulczyk Investments oraz Piotr Voelkel z Meble VOX. Rozmowie przewodził redaktor naczelny magazynu BRIEF, Grzegorz Kiszluk. Pytał m.in. czym jest kreatywność,  a także czy kreatywności można się nauczyć. Wspólnym wnioskiem płynącym z dyskusji było założenie, iż obecnie, aby osiągnąć sukces, menadżerom nie wystarczy posługiwanie się zestawem narzędzi marketingowych. Muszą oni również nieustannie szukać nowych inspiracji, w celu rozwoju własnej kreatywności, która może uformować nowe, świeże pomysły.

W drugiej części gali przedstawiono najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w biznesie, którym wyróżnienia wręczył redaktor naczelny magazynu BRIEF. Między innymi nagrodę otrzymali Patryk Strzelewicz i Michał Bąk, pomysłodawcy i twórcy projektu Dice+, Artur Szwede, założyciel Garage Creative, Jakub Bochenek, założyciel i właściciel firmy Tuban, Michał Czekalski i Łukasz Olek, założyciele i właściciele portalu internetowykantor.pl, Joanna Grzelak-Piaskowska i Dawid Piaskowski pomysłodawcy witryn BookLikes.com i Okazjum.pl oraz Dymitr Głuszczenko twórca Kwejk.pl. Pełna lista wyróżnionych znajduje się pod adresem  http://www.brief.pl/inbrief/aktualnosci/art2221,50-najbardziej-kreatywnych-w-biznesie-ranking-briefu-2013.html


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra