
Tork po raz trzeci z rzędu otrzymuje statuetkę Superbrands
Superbrands Polska po raz 16. nagrodziło najsilniejsze marki na krajowym rynku.
czytaj więcej >Superbrands Polska po raz 16. nagrodziło najsilniejsze marki na krajowym rynku.
czytaj więcej >Real Estate Management Congress – wyjątkowe spotkanie branży nieruchomości komercyjnych
czytaj więcej >Wraz z powrotem pracowników do biur, widoczna jest zmiana ich oczekiwań dotyczących zrównoważonego rozwoju - 43% pracowników uważa, że biura są nieprzyjazne dla środowiska, a prawie połowa ankietowanych jest zawiedziona, że pracodawca nie poprawił niczego w tej kwestii w czasie trwania pandemii.
czytaj więcej >W dniu wczorajszym oficjalnie odsłonięto niezwykłe dzieło, które powstało na Placu Europejskim – Znikający Mural. Tematyka muralu nawiązuje do aktualnie ważnego aspektu – pokoju na świecie.
czytaj więcej >W dniach 6-13 czerwca 2022r., podczas Design Week w Mediolanie, odbyła się premiera nowej kolekcji wykładzin: Created by Mac Stopa. Zaproszony do współpracy słynny polski projektant tworzył wcześniej dla takich gigantów jak: Google, Coca-Cola czy Samsung.
czytaj więcej >W ramach swoich działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, firma ISS, która jest liderem w zakresie kompleksowego zarządzania obiektami promuję usługę Tork PaperCircle.
czytaj więcej >IMMOFINANZ - jeden z największych inwestorów na warszawskim rynku biurowym, sfinalizował w pierwszych pięciu miesiącach tego roku szereg umów najmu w ramach swoich nieruchomości pod marką myhive.
czytaj więcej >CitySpace, operator biur serwisowanych, powiększa bazę biur na wynajem w stolicy Dolnego Śląska o kolejne 400 nowych stanowisk pracy.
czytaj więcej >Pakiet produktów higienicznych Tork dla biur to dostosowana do indywidualnych potrzeb oferta artykułów i usług oraz wsparcie specjalistów. Pomaga zarządcom obiektów tworzyć higieniczne miejsca pracy i zapewnić bezpieczny powrót pracowników do biur.
czytaj więcej >Reprezentująca sektor IT – Devbridge, to kolejna firma, która dołączyła do grona najemców IMMOFINANZ w Polsce. Organizacja zdecydowała się na myoffice – jeden z dwóch w pełni elastycznych produktów biurowych, wprowadzonych przez inwestora na stołecznym rynku w kwietniu 2021.
czytaj więcej >