Nasza strona internetowa może przechowywać oraz uzyskiwać dostęp do informacji przechowywanej w urządzeniu użytkownika przy wykorzystaniu plików cookies (tzw. ciasteczek). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na korzystanie przez naszą stronę z plików cookies, prosimy o zmianę ustawień przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptują Państwo korzystanie z plików cookies.
Wyrażam zgodę     Polityka Prywatności
Giant

Nowe logo Banku Gospodarstwa Krajowego

Nowe logo BGK
Logo BGK obowiązujące do 31 grudnia 2014 roku
Bank Gospodarstwa Krajowego zmienia swoje logo. Decyzja stanowi kontynuację przemian zapoczątkowanych w nowej strategii BGK na lata 2014-2017, której celem jest wzmocnienie wizerunku instytucji.

Zmiana wizerunku organizacji nastąpi 1 stycznia 2015 roku i obejmie wszystkie elementy identyfikacji, a także styl komunikacji marketingowej.

 

Postęp i profesjonalizacja, które na przestrzeni ostatnich lat następują w naszym banku, powinny mieć odzwierciedlenie w wizerunku marki – tłumaczy Adrianna Lepka, dyrektor komunikacji BGK. - Rozwijamy się, inwestując w ludzi, technologie i coraz szersze kompetencje. Aby rynek to dostrzegł, musimy także inwestować w wizerunek – dodaje Lepka.

 

Najbardziej widoczną zmianę będzie nowe logo - mniejszy, czerwony kwadrat symbolizujący impuls, dzięki któremu przedsięwzięcie może nabrać rozpędu oraz większy czworokąt, reprezentujący efekt inwestycji.

 

Do końca 2015 r. BGK planuje zaangażować łącznie 28 mld zł w ramach programu „Inwestycje polskie”, którego realizację rozpoczął w maju 2013 r. Dotychczas BGK udzielił gwarancji dla kredytów o wartości sięgającej 27 mld zł.

Brak Oceny

0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz