Tétris Poland logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoUNIMOR Development S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoPorto Office A Sp. z o.o. logoTorus logoINTER-BUD logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoDEVCO Sp. z.o.o. logoAluprof S.A. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoRIS Kotes logoGTV Lighting logoKart Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoPodium Investment logoHAVRE Sp. z o.o. logoBusiness House logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoAgrobex Sp. z o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoCity Space logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoINTERBIURO logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoNowy Styl Group logoVastint Poland Sp. z o.o. logoSpectra Development logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoVantage Development S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

"Moja recepcja" – innowacyjny startup z Radomia

"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
Jak prowadzić biznes jednocześnie utrzymując kontakt telefoniczny z klientem? Łączenie tych dwóch działań ułatwia projekt „Moja recepcja”.

„Moja recepcja” to projekt grupy radomian, który zwyciężył w konkursie na innowacyjny startup. Stworzyli go pasjonaci IT pod przewodnictwem Andrzeja Kurzawy i Michała Baćmagi. Wg założeń twórców będzie on stanowił elektroniczny system zarządzania terminarzem. Ma on pomóc osobom prowadzącym działalność w podtrzymywaniu kontaktu telefonicznego z klientem. Nie zawsze udaje się łączyć aktualnie wykonywane zadanie z jednoczesnym odbieraniem telefonu od klientów (obecnych lub tych potencjalnych). W takich chwilach zostanie on przekierowany do osoby, która będzie mogła zająć się telefonującym. Specjalista nie będzie musiał odrywać się od aktualnie wykonywanej czynności, by odebrać dzwoniący telefon.

System umożliwia pozyskanie usług recepcjonistki dla wszystkich firm, w których wizyty klientów są umawiane i planowane w terminarzu. Może być wykorzystywana przez np. fryzjerów, mechaników, lekarzy czy prawników. Projekt radomian ma pomóc przedsiębiorcom także w zachowaniu harmonii między życiem zawodowym i prywatnym. Platforma „Moja recepcja” pozwoli im uniknąć telefonów po godzinach pracy. Stwarza ona także poniekąd możliwość wydłużenia godzin pracy bez konieczności obciążania wolnego czasu pracownika lub przedsiębiorcy telefonami, ponieważ recepcjonistki będą pracowały w godzinach od 8 do 20.

Projekt „Moja Recepcja” umożliwia również wysyłanie do klientów przypomnienia w postaci wiadomości SMS lub e-mail, o zaplanowanych wizytach. Platforma pozwala też na prowadzenie kampanii promocyjnych poprzez wysyłanie sprofilowanych wiadomości SMS lub email informujących o promocji na daną usługę. Streszczeniem idei projektu jest promujący go slogan: Umawianie wizyt bierzemy na siebie, Ty zajmij się klientem.

 


0.0
Tagi:
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Tobi :
Tylko szkoda że to nie działa. Www.moja recepcja.com.pl to martwa strona
9 sierpnia 2016 14:09
CHB 14 Big
mantra