UNIMOR Development S.A. logoOlivia Business Centre logoCOTEX Office Centre logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPodium Investment logoKontor logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoTorus logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoGTV Lighting logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoSpectra Development logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoEcho Investment logoTétris Poland logoINTER-BUD logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoForbo Flooring Systems Polska logoVantage Development S.A. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoHAVRE Sp. z o.o. logoBusiness House logoAgrobex Sp. z o.o. logoLC Corp S.A. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArchicom logoFYI Commercial Consulting logoGhelamco Poland logoINTERBIURO logoCity Space logoFabryka Mebli Biurowych MDD logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

"Moja recepcja" – innowacyjny startup z Radomia

"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
"Moja recepcja" to projekt, który wygrał konkurs na innowacyjny startup w Radomiu
Jak prowadzić biznes jednocześnie utrzymując kontakt telefoniczny z klientem? Łączenie tych dwóch działań ułatwia projekt „Moja recepcja”.

„Moja recepcja” to projekt grupy radomian, który zwyciężył w konkursie na innowacyjny startup. Stworzyli go pasjonaci IT pod przewodnictwem Andrzeja Kurzawy i Michała Baćmagi. Wg założeń twórców będzie on stanowił elektroniczny system zarządzania terminarzem. Ma on pomóc osobom prowadzącym działalność w podtrzymywaniu kontaktu telefonicznego z klientem. Nie zawsze udaje się łączyć aktualnie wykonywane zadanie z jednoczesnym odbieraniem telefonu od klientów (obecnych lub tych potencjalnych). W takich chwilach zostanie on przekierowany do osoby, która będzie mogła zająć się telefonującym. Specjalista nie będzie musiał odrywać się od aktualnie wykonywanej czynności, by odebrać dzwoniący telefon.

System umożliwia pozyskanie usług recepcjonistki dla wszystkich firm, w których wizyty klientów są umawiane i planowane w terminarzu. Może być wykorzystywana przez np. fryzjerów, mechaników, lekarzy czy prawników. Projekt radomian ma pomóc przedsiębiorcom także w zachowaniu harmonii między życiem zawodowym i prywatnym. Platforma „Moja recepcja” pozwoli im uniknąć telefonów po godzinach pracy. Stwarza ona także poniekąd możliwość wydłużenia godzin pracy bez konieczności obciążania wolnego czasu pracownika lub przedsiębiorcy telefonami, ponieważ recepcjonistki będą pracowały w godzinach od 8 do 20.

Projekt „Moja Recepcja” umożliwia również wysyłanie do klientów przypomnienia w postaci wiadomości SMS lub e-mail, o zaplanowanych wizytach. Platforma pozwala też na prowadzenie kampanii promocyjnych poprzez wysyłanie sprofilowanych wiadomości SMS lub email informujących o promocji na daną usługę. Streszczeniem idei projektu jest promujący go slogan: Umawianie wizyt bierzemy na siebie, Ty zajmij się klientem.

 


0.0
Tagi:
Dodaj nowy komentarz
Komentarze 1
Tobi :
Tylko szkoda że to nie działa. Www.moja recepcja.com.pl to martwa strona
9 sierpnia 2016 14:09
Podium Park banner duży
mantra