Lobos Nieruchomości logoINTERBIURO logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoKart Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoBusiness House logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoCHB14 logoOlivia Business Centre logoEcho Investment logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoUNIMOR Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoArchicom logoPorto Office B Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoSpectra Development logoFYI Commercial Consulting logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoDorbud S.A. logoLC Corp S.A. logoPartner Capital Group logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoTorus logoCity Space logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoOnyx Business Point logoAluprof S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoOcean Plaza Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
raport wyd 2017

EKO Eko-edukacja w biurowcach

(fot. pixabay.com)
(fot. pixabay.com)
W pięciu warszawskich biurowcach została przeprowadzona akcja mająca na celu promowanie postaw ekologicznych. Szkolenia zostały przeprowadzone w obiektach należących do IMMOFINANZ, takich jak: Crown Point, Crown Tower, Taifun, IO1 oraz Cybernetyki Office Center.

Akcja rozpoczęła się latem i trwała 14 tygodni. Została ona zaplanowana na podstawie komiksu „Zielony Przewodnik JLL” („JLL Green Office Guide”). Jest to lista wytycznych, które można wprowadzić zarówno w miejscu pracy, jak i w życiu codziennym. 

 

Zrównoważony rozwój staje się coraz bardziej istotnym tematem, który dotyczy każdego z nas. Poprzez akcje edukacyjne pomagamy pracownikom budynków biurowych wprowadzać w życie dobre praktyki każdego dnia – mówi Małgorzata Więcko, dyrektor w dziale zarządzania nieruchomościami JLL.


Akcja edukacyjna JLL i IMMOFINANZ przeprowadzona była na zasadach nauki przez zabawę i współzawodnictwo. W trakcie 14 tygodni odbyło się 6 wydarzeń, a także rowerowe wyzwanie dla najemców. Przewidziane były również nagrody za aktywność, poradniki i plakaty oraz quiz podsumowujący akcję. Przez kilka dni trwała także zbiórka plastikowych nakrętek, które zostały przekazane Fundacji Bez Tajemnic.


W czasie trwania akcji były uruchomione bezpłatne wypożyczalnie rowerów dla najemców z dostosowaną do wymogów aplikacją. Przed każdym z budynków rozstawiono także namiot ze stanowiskami do napraw rowerów oraz przyczepę techniczną z częściami. 


Wraz z wydawnictwem Jestem Eko zostały zorganizowane warsztaty ekologiczne. Pracownicy biurowców mogli uczestniczyć w warsztatach związanych ze zdrowym żywieniem oraz dotyczących o recyklingu. Największym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia związane z samodzielnym układaniem diety i tworzeniem zdrowych lunch boxów. 

 

Przez cały okres trwania akcji edukacyjnej trwało Budynkowe Wyzwanie Rowerowe. Był to konkurs na przejechanie na udostępnionych bezpłatnie rowerach największej ilości kilometrów  w ciągu dni roboczych. Faworytem wśród zwycięzców w poszczególnych budynkach był pracownik firmy AASA Polska z budynku Crown Tower, który przejechał rekordowe 866,5 kilometrów.

 

Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra