Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoAgrobex Sp. z o.o. logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoARTSERVIS sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoNowy Styl Group logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoUNIMOR Development S.A. logoBusiness House logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoSpectra Development logoINTERBIURO logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoINTER-BUD logoKontor logoCity Space logoFYI Commercial Consulting logoOlivia Business Centre logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCOTEX Office Centre logoTétris Poland logoPorto Office A Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoArchicom logoPodium Investment logoVantage Development S.A. logoTorus logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoForbo Flooring Systems Polska logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Nieruchomości wśród nowoczesnych technologii

Relacja

Pierwszy panel dyskusyjny pt. Biuro Przyszłości, fot. P. Dziubak
fot. P. Dziubak
Znaczenie technologii informacyjnych i mediów w branży nieruchomości nieustannie wzrasta, co dało pole do dyskusji uczestnikom konferencji Nieruchomości w Erze Nowych Mediów i Technologii.

Specjaliści z sektora nieruchomości zebrali się 4 lutego br. w Hotelu Intercontinental w Warszawie, aby podjąć dyskusję o roli i sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii. Okazją do rozmowy była pierwsza konferencja „Nieruchomości w erze nowych mediów i technologii” zorganizowana przez firmę Eurobuild Conferences, a sądząc po dużym zainteresowaniu – na pewno nie ostatnia.

 

Podczas wydarzenia goście zaproszeni byli do wysłuchania prezentacji oraz paneli dyskusyjnych, a także do zadawania pytań, udzielania komentarzy i późniejszych rozmów w kulisach. Konferencja rozpoczęła się powitalną kawą, a następnie wystąpiła Karolina Strokosz, Dyrektor ds. Rozwoju na Polskę i kraje bałtyckie z firmy Regus, która przedstawiła prezentację „Przyszłość pracy”, skupiając się na rosnącym odsetku osób pracujących zdalnie.

 

Kolejnym punktem programu były dwie dyskusje panelowe: „Biuro przyszłości”, moderowane przez Annę Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań i Doradztwa, Dyrektor ds. PR w Jones Lang LaSalle oraz „Zarządca z komputerem”, którą poprowadził Artur Morawski z firmy Consult.FM. Po przerwie kawowej goście zgromadzili się na prezentacji Marcina Wawrzyńskiego, Specjalisty ds. Produktu w Cisco Systems i Dominiki Witeckiej, Dyrektora Handlowego w Hexa Telecom, którzy podjęli temat „Lokalizacja w obiektach wielkopowierzchniowych – nowa jakość w analityce zachowań klientów”. Następnie do dyskusji na temat „Technologii w służbie handlu” zaprosił moderator panelu, Wojciech Zawierucha, Dyrektor ds. operacyjnych i rozwoju biznesu w dziale zarządzania nieruchomościami w firmie Savills.

 

Ostatnia prezentacja odbyła się pod hasłem „Strategia – jak ją ugryźć w internecie? Czynniki sukcesu”. Poprowadził ją Krzysztof Kuwałek, Prezes Zarządu w firmie BrainJuice Group. Część oficjalną konferencji zakończył panel dyskusyjny „Nieruchomości w sieci”, moderowany przez Radosława Góreckiego, Communication Managera w firmie Colliers International. Następnie goście zostali zaproszeni na lunch.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra