City Space logoForbo Flooring Systems Polska logoUNIMOR Development S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoCOTEX Office Centre logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoINTER-BUD logoTétris Poland logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoBusiness House logoFYI Commercial Consulting logoArchicom logoSpectra Development logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoDEVCO Sp. z.o.o. logoKontor logoOlivia Business Centre logoNowy Styl Group logoARTSERVIS sp. z o.o. logoINTERBIURO logoTorus logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoVantage Development S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoAgrobex Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Ranking Budowlana Marka Roku

Do 30 kwietnia br. można zgłaszać chęć udziału w rankingu Budowlana Marka Roku.

Do 30 kwietnia br. producenci materiałów budowlanych mogą zgłaszać chęć udziału w rankingu Budowlana Marka Roku - jedynego w Polsce projektu badawczego o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku.  
 

Wskazania wykonawców, którzy w codziennej pracy używają materiałów budowlanych, to ważny miernik jakości poszczególnych marek. Dlatego po raz dwunasty ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz o te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia. W rankingu Budowlana Marka Roku biorą udział producenci materiałów budowlanych działający na polskim rynku. Wyniki komunikowane są do szeroko rozumianych odbiorców. Znajomość trendów rynkowych przyda się zarówno wykonawcom, jak i inwestorom gdyż ranking udziela informacji, które marki cieszą się największą renomą wśród użytkowników. A dla producentów jest to nieoceniona pomoc w kreowaniu wizerunku i pozycji marki.

Wyniki rankingu ogłoszone zostaną publicznie w czerwcu podczas uroczystej Gali. W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach. Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.

Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
Dekerta 18 - duży
mantra