CubiForms

Ranking Budowlana Marka Roku

Do 30 kwietnia br. można zgłaszać chęć udziału w rankingu Budowlana Marka Roku.

Do 30 kwietnia br. producenci materiałów budowlanych mogą zgłaszać chęć udziału w rankingu Budowlana Marka Roku - jedynego w Polsce projektu badawczego o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku.  
 

Wskazania wykonawców, którzy w codziennej pracy używają materiałów budowlanych, to ważny miernik jakości poszczególnych marek. Dlatego po raz dwunasty ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz o te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia. W rankingu Budowlana Marka Roku biorą udział producenci materiałów budowlanych działający na polskim rynku. Wyniki komunikowane są do szeroko rozumianych odbiorców. Znajomość trendów rynkowych przyda się zarówno wykonawcom, jak i inwestorom gdyż ranking udziela informacji, które marki cieszą się największą renomą wśród użytkowników. A dla producentów jest to nieoceniona pomoc w kreowaniu wizerunku i pozycji marki.

Wyniki rankingu ogłoszone zostaną publicznie w czerwcu podczas uroczystej Gali. W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach. Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.

Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

 


0.0
Napisz pierwszy komentarz
CubiForms
mantra