Porto Office A Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoOlivia Business Centre logoVantage Development S.A. logoPodium Investment logoFYI Commercial Consulting logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoSpectra Development logoVastint Poland Sp. z o.o. logoARTSERVIS sp. z o.o. logoTétris Poland logoBusiness House logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoHAVRE Sp. z o.o. logoNowy Styl Group logoAluprof S.A. logoTorus logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoKontor logoForbo Flooring Systems Polska logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoUNIMOR Development S.A. logoCity Space logoCOTEX Office Centre logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoArchicom logoINTER-BUD logoDEVCO Sp. z.o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Rok 2014 pomyślny dla budynku Kliwer

Kliwer w Warszawie, fot. grupa-eco.pl
Kliwer, fot. grupa-eco.pl
W poprzednim roku kalendarzowym w biurowcu Kliwer w Warszawie wynajęto ponad 1600 mkw. powierzchni, czyli ponad 25 proc. całkowitej, dostępnej powierzchni najmu.

Biurowiec, na powierzchni najmu 6150 mkw, oferuje moduły biurowe o powierzchni 230-300 mkw i większe; tym samym cieszy się zainteresowaniem ze strony małych i średnich, a jednocześnie dynamicznych i innowacyjnych firm - mówi Hubert Ferrada, project manager odpowiedzialny w Imovera za komercjalizację budynku.

 

Spośród dotychczasowych najemców umowę na 260 mkw. powierzchni biurowej przedłużyła pracownia projektowa ECO Architekci. Nowymi najemcami zostały firmy: AB Port, zajmująca się doradztwem ubezpieczeniowym; Arena Tax, spółka doradztwa podatkowego (260 mkw.), Centrum Medyczne Vimed (260 mkw.), Discovery Geo Polska, przedsiębiorstwo zajmujące się projektami wydobycia ropy naftowej i gazu (ponad 300 mkw.), Gamesa Energia Polska z branży farm wiatrowych (230 mkw.). Najemców tych reprezentowała agencja Imovera (Grupa Vielkopolska), która również w styczniu „zamieszkała” w Kliwerze.

 

W budynku uruchomiliśmy również różne usługi wspierające prowadzenie firmy. Dla firm, zainteresowanych adresem w budynku biurowym, prowadzimy wirtualne biuro; oferujemy także mikrobiura na 2-3 stanowiska pracy oraz miejsca pracy we współdzielonych pomieszczeniach (coworking). Ponadto, w odpowiedzi na zapotrzebowanie najemców, uruchomiliśmy w budynku kilka sal konferencyjnych i szkoleniowych o różnych wielkościach, dostępnych w systemie godzinowym i dziennym. Wszystkie sale są klimatyzowane, z dostępem do światła dziennego, z możliwością pełnego zaciemnienia; wyposażone w projektory i ekrany projekcyjne, z zapewnionym dostępem do internetu. Sale te są do dyspozycji również dla firm zewnętrznych, zainteresowanych organizacją wszelkich wydarzeń, takich jak warsztaty, kursy, szkolenia, rozmowy kwalifikacyjne czy spotkania biznesowe - dodaje Hubert Ferrada.

 

Obiekt znajdujący się przy ul. Bukowińskiej, nieopodal ul. Puławskiej i Al. Wilanowskiej został wybudowany w 2004 roku. Biura wynajmowane są na 12  piętrach budynku.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
mantra