Park Project II

Niezależne badanie tradycyjnego kanału sprzedaży materiałów budowlanych

Miasto : Poznań
Miejsce : Międzynarodowe Targi Poznańskie
Data : 11.03.2014
Godzina : 09:00 - 16:00
Status : zakończone
Pobierz Adobe Flash Player

Niezależne badanie tradycyjnego kanału sprzedaży
materiałów budowlanych

 

Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, szerszy asortyment, produkty na wyłączność, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji i wiarygodność informacji to atuty, którymi tradycyjna dystrybucja może wygrać z kanałami sieciowymi. Kluczową kwestią w tej walce o klientów jest sprawdzenie, na ile placówka spełnia ich oczekiwania. Znane od lat badania Tajemniczego Klienta przychodzą tu z pomocą i wskazują, jakie potrzeby konsumenta są przez sklep zaspokajane w pełni, a jakie procesy trzeba usprawnić.

Już 11-go marca zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Dystrybutor Roku 2014. Ranking Dystrybutorów Materiałów Budowlanych oparty jest o badania Tajemniczego Klienta przeprowadzane przez niezależnych Audytorów ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

 

Program wyłaniający liderów dystrybutorów materiałów budowlanych został stworzony aby wspomóc proces sprzedażowy i wyjść naprzeciw potrzebom obu stronom rynku – sprzedawcom i konsumentom. Do Rankingu mogą przystąpić te firmy dystrybucyjne, które działają na polskim rynku. Badania techniką Mystery Shopping odbywają się we wskazanych przez uczestników programu punktach handlowych. Dla każdego dystrybutora w każdej kategorii wykonywane są trzy niezależne audyty.

 

Kategorie rankingowe:

  • Najlepszy doradca
  • Najlepsza jakość obsługi
  • Szeroka oferta
  • Przyjazna placówka
  • Najszybsza obsługa

Na program składa się:

  • Symulacja procesu zakupowego i zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym
  • Opracowanie raportu dla każdego dystrybutora, zawierającego analizę dobrych i złych stron obsługi klienta oraz kierunki zmian
  • Rangowanie dystrybutorów oraz przyznanie nagród i wyróżnień w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA w marcu 2014
  • Szeroko zakrojona kampania informacyjna na temat wyników badania

Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Szczegóły programu na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.


0.0
Tagi:
Napisz pierwszy komentarz
Park Project II
mantra