Nasza strona internetowa może przechowywać oraz uzyskiwać dostęp do informacji przechowywanej w urządzeniu użytkownika przy wykorzystaniu plików cookies (tzw. ciasteczek). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na korzystanie przez naszą stronę z plików cookies, prosimy o zmianę ustawień przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptują Państwo korzystanie z plików cookies.
Wyrażam zgodę     Polityka Prywatności

CRM- a solution supprting sales and customer services

Use of CRM increased in recent years because of better access to technology and data integration.
Use of CRM increased in recent years because of better access to technology and data integration.
Tomorrow in Warsaw's Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” a conference on procedures and tools important in management of contacts with clients will take place

During the meet expert lectures will be given amongst others by: Dorota Chmurska, Independent Expert - "Wykorzystanie CRM do zwiększania sprzedaży – szanse i wyzwania na podstawie doświadczeń z branży finansowej"  and Tomasz Mnich, Expert on Change Management - "Jak zaangażować całą organizację do poprawy jakości obsługi klienta".

The conference is adressed primarily to Management Boards, Board's advisors as well as individuals responsible for internal communication.

More information at: http://www.e-biurowce.pl/pl/event/1074/crm-r-rozwiazanie-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta 

Brak Oceny

0.0
Tags: Warszawa
Be the first to comment