Porto Office A Sp. z o.o. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoTorus logoHAVRE Sp. z o.o. logoOlivia Business Centre logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoINTERBIURO logoPodium Investment logoFYI Commercial Consulting logoUNIMOR Development S.A. logoKontor logoVastint Poland Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoARTSERVIS sp. z o.o. logoSpectra Development logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDEVCO Sp. z.o.o. logoVantage Development S.A. logoBusiness House logoForbo Flooring Systems Polska logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoAgrobex Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCOTEX Office Centre logoNowy Styl Group logoCity Space logoINTER-BUD logoArchicom logoTétris Poland logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Rośnie pierwszy etap Bolero Office Point

Wizualizacja Bolero Office Point w Warszawie
Wizualizacja Bolero Office Point w Warszawie
Na początku 2014 roku zostanie oddany pierwszy biurowiec z warszawskiego kompleksu Bolero Office Point.

W pierwszym kwartale 2014 roku ukończy się budowa I fazy kompleksu Bolero Office Point, powstającego w warszawskiej dzielnicy Włochy, przy ul. Równoległej 4. Deweloperem obiektu jest Real Management S.A., natomiast generalnym wykonawcą – firma ERBUD.

Projekt obiektu powstał w pracowni PRC Architekci i charakteryzuje się prostymi kształtami i szklaną fasadą. Docelowo kompleks składać się będzie z trzech budynków zrealizowanych w trzech fazach, z czego ostatni powstać ma w 2016 roku. Całkowita powierzchnia najmu w Bolero Office Point wyniesie 34 000 mkw.

Pierwszy z budynków będzie oferował 11 301 mkw. powierzchni biurowej na siedmiu kondygnacjach. Część podziemna zostanie zaadaptowana na jednokondygnacyjny parking ze 162 miejscami postojowymi.

Atutami biurowca są między innymi łatwy dojazd do centrum, lotniska, autostrady A2 oraz podwarszawskich miejscowości. W bliskim sąsiedztwie znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Obiekt wyposażony będzie w dwie niezależne linie kablowe oraz pełną klimatyzację i wentylację mechaniczną. Najemcy będą mogli dowolnie zaaranżować swoje przestrzenie biurowe, a w budynku znajdzie się całodobowa recepcja oraz ochrona wraz z systemem telewizji przemysłowej. Dostępne będą również cztery windy, łącza telekomunikacyjne – tradycyjne i światłowodowe oraz system zarządzania budynkiem BMS. W procesie budowy użyte będą wysokiej jakości materiały. Powierzchnia typowego pietra wynosi około 1 675 mkw. powierzchni, a czynsz nominatywny - 12 euro/mkw na miesiąc. Koszty eksploatacyjne to 14 zł/mkw na miesiąc.


0.0
Napisz pierwszy komentarz
mantra