A Priori Communication

Rusza komercjalizacja biur Cosmopolitan

Cosmopolitan - najwyższy budynek
Lobby biurowe
44-piętrowy warszawski wieżowiec Cosmopolitan oferuje ponad 2000 mkw. powierzchni biurowej. Jej komercjalizację rozpoczęła właśnie firma Nuvalu.

Powierzchnia biurowa w Cosmopolitan zajmuje 2323 mkw., rozlokowanych na trzech kondygnacjach – piętrach I-III. Łączna powierzchnia 160-metrowego budynku wynosi 5315 mkw., z czego 1019 mkw. przeznaczono na funkcje handlowe.

 

Obecnie w wieżowcu Cosmopolitan funkcjonuje już siedziba kancelarii prawnej Traple Konarski Podrecki, a wkrótce do grona najemców dołączy polskie biuro globalnego lidera rozwiązań IT dla firm. Na początku przyszłego roku zostanie otwarty lokal sieci Benihana, serwującej dania kuchni japońskiej - zajmie on 530 mkw.

 

Zlokalizowany tuż przy Placu Grzybowskim Cosmopolitan został zaprojektowany przez architekta Helmuta Jahna, dyrektora generalnego amerykańskiej firmy Murphy/Jahn. W budynku zamontowano nowoczesne rozwiązania, m.in. system BMS, umożliwiający zintegrowane monitorowanie i nadzorowanie automatyki budynkowej. W budynku zadbano o najwyższy standard wykończenia. Biurowe lobby również zostało zaprojektowane przez Helmuta Jahna. Ultranowoczesne, minimalistyczne wnętrze ożywia rotująca wystawa dzieł sztuki światowej klasy artystów, m.in. Wojciecha Fangora – mówi Dominik Pawlak, Senior Property Broker Nuvalu Polska.

 

Na projekt Cosmopolitan składa się 44-piętrowa wieża mieszkalna oraz 5-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy. Czterokondygnacyjne podium, przeznaczone na powierzchnie handlowo-usługowe, stanowi podstawę dla wieży, w której mieszczą się 252 mieszkania. Budynek biurowy połączony jest z podium wieży poprzez szklany dach. Najemcy Cosmopolitan mogą korzystać z podziemnego garażu oferującego 299 miejsc postojowych.


0.0
Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
A Priori Communication
mantra