Vantage Development S.A. logoDom-Bud M. Szaflarski Spółka Jawna logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoKart Sp. z o.o. logoINTER-BUD logoDEVCO Sp. z.o.o. logoForbo Flooring Systems Polska logoAgrobex Sp. z o.o. logoKwiaty dla biura logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCity Space logoPodium Investment logoPrzedsiębiorstwo Budowlane START logoUNIMOR Development S.A. logoTétris Poland logoNowy Styl Group logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTorus logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoGalicyjska Investment Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoPorto Office A Sp. z o.o. logoGTV Lighting logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoFYI Commercial Consulting logoINTERBIURO logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoOlivia Business Centre logoRIS Kotes logoBusiness House logoARTSERVIS sp. z o.o. logoBałtyckie Centrum Biznesu Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoSpectra Development logoCOTEX Office Centre logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo
Raport 2018

Przejazd mostem Łazienkowskim możliwy już za klika dni?

Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

 

Most wyłączono z ruchu po pożarze na pomoście technicznym w połowie lutego br. Jego remont rozpoczął się w kwietniu br. oraz polegał na zdemontowaniu starej konstrukcji mostu. Następnie nasunięta została nowa konstrukcja przeprawy, co trwało dwa miesiące. Zakres wykonanych prac obejmował również wzmocnienie podpór mostu, montaż pasa oddzielającego jezdnie oraz wykonanie odwodnienia. W ostatnich tygodniach położono natomiast dwuwarstwową nawierzchnię. Na moście, podobnie jak przed remontem, będą trzy pasy ruchu na każdej jezdni. Za przeprowadzenie prac związanych z inwestycją odpowiada konsorcjum firm Porr Polska Infrastructure oraz Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o.

 

Według założeń roboty remontowe mają zostać zakończone 30 września przyszłego roku. Wykonane zostaną jeszcze m.in. prace mające na celu zabezpieczenie konstrukcji stalowych i betonowych przed korozją, naprawą elementów betonowych, montażem rurociągów. W 2016 r. rozpocznie się również realizacja podwieszanej kładki dla rowerzystów. Połączy drogę rowerową na lewym brzegu Wisły z drogą wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego. 

 


0.0
Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
CHB 14 Big
mantra