INTER-MAR Stanisław Marzec logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoTorus logoUNIMOR Development S.A. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoArchicom logoBusiness House logoFYI Commercial Consulting logoKwiaty dla biura logoCity Office logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoTétris Poland logoDEVCO Sp. z.o.o. logoLobos Nieruchomości logoCity Space logoKart Sp. z o.o. logoWEKTRA HOLDING Sp. z o.o. logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoPorto Office B Sp. z o.o. logoGhelamco Poland logoGłówka Pracuje logoINTERBIURO logoOnyx Business Point logoOmnitech Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoEcho Investment logoMIX Biura Sp. z o.o. sp.k. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoHAVRE Sp. z o.o. logoAluprof S.A. logoVastint Poland Sp. z o.o. logoCHB14 logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoGTV Lighting logoOlivia Business Centre logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoLC Corp S.A. logoEURO STYL Spółka Akcyjna logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoSchüco International Polska logoNowy Styl Group logoAgrobex Sp. z o.o. logoPRO-INVEST S.A. logoCOTEX Office Centre logoSpectra Development logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Przejazd mostem Łazienkowskim możliwy już za klika dni?

Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

 

Most wyłączono z ruchu po pożarze na pomoście technicznym w połowie lutego br. Jego remont rozpoczął się w kwietniu br. oraz polegał na zdemontowaniu starej konstrukcji mostu. Następnie nasunięta została nowa konstrukcja przeprawy, co trwało dwa miesiące. Zakres wykonanych prac obejmował również wzmocnienie podpór mostu, montaż pasa oddzielającego jezdnie oraz wykonanie odwodnienia. W ostatnich tygodniach położono natomiast dwuwarstwową nawierzchnię. Na moście, podobnie jak przed remontem, będą trzy pasy ruchu na każdej jezdni. Za przeprowadzenie prac związanych z inwestycją odpowiada konsorcjum firm Porr Polska Infrastructure oraz Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o.

 

Według założeń roboty remontowe mają zostać zakończone 30 września przyszłego roku. Wykonane zostaną jeszcze m.in. prace mające na celu zabezpieczenie konstrukcji stalowych i betonowych przed korozją, naprawą elementów betonowych, montażem rurociągów. W 2016 r. rozpocznie się również realizacja podwieszanej kładki dla rowerzystów. Połączy drogę rowerową na lewym brzegu Wisły z drogą wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego. 

 

Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
mantra