Porto Office B Sp. z o.o. logoFYI Commercial Consulting logoVastint Poland Sp. z o.o. logoEcho Investment logoPRO-INVEST S.A. logoGhelamco Poland logoKarimpol Polska Sp. z o.o. logoOmnitech Sp. z o.o. logoWOMAK HOLDING logoALLCON INVESTMENT logoBusiness House logoDoradztwo i Zarządzanie Sp. z o.o. logoEURO STYL Sp. z o.o. Sp. K. logoCity Space logoLobos Nieruchomości logoBC INVESTMENTS sp z o.o. logoOlivia Business Centre logoKinnarps Polska Sp. z o.o. logoReflexSun.eu – SizeFlex Sp. z o.o. logoArt-Deweloper Sp. z o.o. logoTętnowski Development Sp. z o.o. logoHexagon logoHAVRE Sp. z o.o. logoBREMA Sp. z.o.o. logoSchüco International Polska logoUNIMOR Development S.A. logoEcophon Saint-Gobain logoPlac Zamkowy – Business with Heritage/ Senatorska Investment Sp. z o.o. logoCentrum Techniki Okrętowej S.A. logoAluprof S.A. logoFabryka Mebli Biurowych MDD logoTorus logoINTER-MAR Stanisław Marzec logoHAMMERMED II sp. z o.o. Nieruchomości S.K. logoNowy Styl Group logoArchicom logoAWIM Grupa Inwestycyjna logoINTERBIURO logoCHB14 logoCOTEX Office Centre logoFlowcrete Polska Sp. z o.o. logoOcean Plaza Sp. z o.o. logoSawig Invest Group logoKwiaty dla biura logoKart Sp. z o.o. logoTriGranit Corporation logoGrupa kapitałowa DL Invest Group logoGdańska Fundacja Przedsiębiorczości logoDEVCO Sp. z.o.o. logoPartner Capital Group logoDorbud S.A. logoAgrobex Sp. z o.o. logo
Kuczek-Maruta Kancelaria Radców Prawnych logo

Przejazd mostem Łazienkowskim możliwy już za klika dni?

Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Most Łazienkowski, fot. Adrian Grycuk (źródło: creativecommons, lic. CC BY-SA 3.0)
Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

Ruch na moście Łazienkowskim zostanie przywrócony najpóźniej 31 października br. Trwają tam ostatnie roboty, które są niezbędne, aby mogły przejechać po nim pierwsze auta. Konieczna jest jeszcze kontrola nadzoru budowlanego.

 

Most wyłączono z ruchu po pożarze na pomoście technicznym w połowie lutego br. Jego remont rozpoczął się w kwietniu br. oraz polegał na zdemontowaniu starej konstrukcji mostu. Następnie nasunięta została nowa konstrukcja przeprawy, co trwało dwa miesiące. Zakres wykonanych prac obejmował również wzmocnienie podpór mostu, montaż pasa oddzielającego jezdnie oraz wykonanie odwodnienia. W ostatnich tygodniach położono natomiast dwuwarstwową nawierzchnię. Na moście, podobnie jak przed remontem, będą trzy pasy ruchu na każdej jezdni. Za przeprowadzenie prac związanych z inwestycją odpowiada konsorcjum firm Porr Polska Infrastructure oraz Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o.

 

Według założeń roboty remontowe mają zostać zakończone 30 września przyszłego roku. Wykonane zostaną jeszcze m.in. prace mające na celu zabezpieczenie konstrukcji stalowych i betonowych przed korozją, naprawą elementów betonowych, montażem rurociągów. W 2016 r. rozpocznie się również realizacja podwieszanej kładki dla rowerzystów. Połączy drogę rowerową na lewym brzegu Wisły z drogą wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego. 

 

Tagi: Warszawa
Napisz pierwszy komentarz
real connect 2017
mantra